XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik dacht serieus dat het een fashion ketting voor je nek was ofzo...kan alsnog natuurlijk. ;)

Ik zal het aan Mr. T voorleggen!

Vannacht om half 3 wakker geworden, helemaal bezweet. Ben maar onder de koude douche gesprongen en weer terug het bed in. Damn wat kan het warm zijn op zolder.

The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding : The Bible of Bodybuilding, Fully Updated and Revised

Hopen dat ik er wat van leer :P

Doe me denken aan de HK op GoT. Toch maar eens een unbannetje aanvragen daar. :o

Ontopic:

http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_x460.asp[Link niet meer beschikbaar] (clickable)

Al op de 8ste besteld, geld overgemaakt, vandaag maar eens achteraan gebeld. Kreeg ik te horen dat die niet meer op voorraad was en of ik de x480 zou willen. Nee dus. :mad:

Heb ze vriendelijk doch dringend verzocht het geld eventjes met spoed terug te boeken, de randmongolen.

Nu bij een betrouwbare webshop maar besteld. :p

Zou je hem nu ook nog willen? Denk dat je nu liever een Nokia Lumia 900 hebt :P

Vier flessen van my favourite:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 08:41 ----------

Bij de sligro, 4 flessen van 1.8kg totaal : 24 euro!

en fles 1 is dan zeker nog half vol als de rest al over de datum is :roflol:

Wat moet je in hemelsnaam met 6 Liter saus...

2ep0lxu.jpg

is alleen wel wat een dikke pil dus duurt denk ik wel lang voordat ik hem uit heb...

en fles 1 is dan zeker nog half vol als de rest al over de datum is :roflol:

Wat moet je in hemelsnaam met 6 Liter saus...

7.2 liter saus.

En nee hoor, houdbaarheidsdatum (verkoopdatum) is t/m augustus 2015.

Ik eet in 3 jaar tijd echt wel genoeg barbecue sauce, ik gooi het vrijwel overal overheen, vooral op een trainingsdag :o

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 12:15 ----------

Ik denk dat ik in februari alweer 4 nieuwe flessen kan halen.

Laatst bewerkt:
hmm oke zijn er voor de rest nog dingen die ik kan over slaan? Of klopt de rest allemaal wel?
Voeding is wat karig maar klopt al met al nog wel. Is verder wel leuk om te lezen (pro's van toen vooral) en indirect dingetjes uit te halen hoor, maar als je echt dingen wilt leren over trainen/voeding, e.d. moet je specifiekere boeken lezen.

Voeding is wat karig maar klopt al met al nog wel. Is verder wel leuk om te lezen (pro's van toen vooral) en indirect dingetjes uit te halen hoor, maar als je echt dingen wilt leren over trainen/voeding, e.d. moet je specifiekere boeken lezen.

Zoals? kun je is wat titels noemen?

Kan je wat namen noemen?

Edit: :fuu: is al gevraagd

Zoals? kun je is wat titels noemen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/kt-gerelateerde-boeken-282932/

Starting Strenght, Maximum Muscle (aanrader), Practical Programming for Strength Training (periodisering) Burn the Fat Feed the Muscle (goede allround infobron mbt voeding), boeken van Zatsiorky.. Denk dat een beginner hier wel mooi mee op weg kan :)

Supertraining is ook echt een topper. Deze is alleen van een erg hoog niveau. Kan je misschien over tig jaar aan beginnen.

Laatst bewerkt:
Canon 550d

Tamron 17-50mm lens

Die Tamron heb ik ook, zonder VC dan. Mooie aankoop.

Terug
Naar boven