AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

In je folding rig?
Heeft dat ding niet enorm energieverbruik voor het aantal ppd dat het oplevert?

shirtje, uitverkoop, 15 euro. :)

shirt-bob-marley-black-polski.jpg

Tegenwoordig wel gangbaar voor een kaart van 4 generaties terug ook al durven ze op Marktplaats er nog wel meer dan 100 euro voor te vragen.

Zijn wel handige kaarten in de winter, je hoeft nog amper te stoken als gaat gamen met zo'n kaart.

Tegenwoordig wel gangbaar voor een kaart van 4 generaties terug ook al durven ze op Marktplaats er nog wel meer dan 100 euro voor te vragen.

Zijn wel handige kaarten in de winter, je hoeft nog amper te stoken als gaat gamen met zo'n kaart.
Ah, niet bij stilgestaan. Blijf altijd hangen met m'n kop dat het nog een kaart van deze generatie is.
Productiefout bij de Geforce 2xx series? Of doel je op het feit dat al die grote kaarten stookkachels zijn?

Nieuw beeldje en mug als voeding voor mijn verzameldrift.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Cable van X-Men en well de mug spreekt voor zichzelf...hoop ik)

gaaf. ben zelf van plan ooit...ooit een stuk of 5-6 sideshow maquettes te bemachtigen. Zijn alleen gruwelijk duur.............

Weer wat nieuwe hardware voor the hobby3........

Tenzo M black + federal 595R-S
(niet mijn auto)
2347680181_6146cfa198_b.jpg

Gratis Nokia E6-00 smarthphone gehad. Normaal ben ik niet zo van dat smartphone geprul, maar als iets gratis is kan je dat natuurlijk niet afslaan.
nokia-e6_smartphone.jpg

Tot nu toe wel tevreden mee. Snap alleen niet wat er zo geweldig aan smartphones is. Behalve dat ik er on the move mee kan internetten dan.

Tot nu toe wel tevreden mee. Snap alleen niet wat er zo geweldig aan smartphones is. Behalve dat ik er on the move mee kan internetten dan.

Facebook / twitter / whatsapp / foto's / inloggen op je windows computer thuis via nokia .. wat wil je nog meer ):

Een face to face conversatie mss?

Terug
Naar boven