Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

wow.....
das een kicke ding....
dat wordt dus heeeeeel lief de vrouw aankijken :rolleyes:

wat is er gebeurd dan met je hand

alvast voor de wintersport

van 89,- voor 69,-

Deze nieuwe, lichte fleece van polyester stretchstof is een no-nonsense isolatielaag tegen kille windvlagen, met een nauwsluitende capuchon voor extra bedekking van het kwetsbare hoofd. De jas heeft ook steekzakken en een borstzak voor kleine spullen die u binnen handbereik wilt houden. Kies voor de Men’s Canyonlands Full Zip Jacket van The North Face voor volledige bescherming van het bovenlichaam of gooi de jas open voor ventilatie wanneer het warmer wordt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 10:42 ----------

hardloop/cardio shirt en voor 10,-

321432_8098.png

Oei das lelijk. Gelukkig is niet je complete gevoel verdwenen

Eindelijk men horloge binnen ^^

Die diesel is ook nice!

Nice die watch!

Oei das lelijk. Gelukkig is niet je complete gevoel verdwenen
Had denk ik niet heel veel uitgemaakt,
kan nu nog vrij weinig met deze hand (reden dat ik voor 95% afgekeurd ben, geen idee wat die 5% betekend ?!), althans niet waar ik voor was op geleid.....
Had ie wel gewild, dan kon ie rukken met het gevoel door een ander.
I wish ! :D
Maar voor iedereen , gewoon FF op je hand gaan zitten voor een kleine 10 minuten , of gewoon kipfilet opwarmen in de magnetron en dan WhaPs erin :)

kosten zulke muizen niet boven de 130 euro? wtf

Had denk ik niet heel veel uitgemaakt,
kan nu nog vrij weinig met deze hand (reden dat ik voor 95% afgekeurd ben, geen idee wat die 5% betekend ?!), althans niet waar ik voor was op geleid.....

I wish ! :D
Maar voor iedereen , gewoon FF op je hand gaan zitten voor een kleine 10 minuten , of gewoon kipfilet opwarmen in de magnetron en dan WhaPs erin :)
dude je bent 95% afgekeurd waar haal je in vredesnaam al dat geld vandaan dan
?

Terug
Naar boven