Facetime/skype

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nice man bruut karretje!!
---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 01:54 ----------
Welke type is dit?

heb deze vakantie in zuid-frankrijk gekanood in een redelijk snelstromende rivier met veel rotspunten in de weg waar je tegen aan kan rammen, desondanks dat ik geen kajak had was het wel heel mooi qua natuur enzo, de rit was 8 kilometer en ik deed er anderhalf uur over met mn broerik ben ook van plan later een kajak aan te schaffen.

Tot nu toe wel tevreden mee. Snap alleen niet wat er zo geweldig aan smartphones is. Behalve dat ik er on the move mee kan internetten dan.

Hehe jarenlang met zo'n ding rondgelopen man, doet het nu nogKomt omdat je geen fatsoenlijke smartphone hebt gekregen, ik snap wel dat die gratis was
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()

en de titel is je hebt iets gekocht en je moet het showen ..hij showt een auto maar dus blijkbaar niet zijne 

Extra kaart voor mijn FAH farm,

Nee valt wel mee , kan natuurlijk niet klagen...
LOL.......
Nee valt wel mee , kan natuurlijk niet klagen...
LOL.......
Miste me Logitech momo kwam deze tegen bij "used products" nog nooit van gehoordmaar de prijs was
Kan ik weer lekker raggen.......
Niggu wat. Ben al blij met 1 zo'n kaart, jij koopt er 3 in 1 maandExtra kaart voor mijn FAH farm,

Extra kaart voor mijn FAH farm,