MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En wat is het?

ON:
jeu_mmorpg_GUILD_WARS_2_DIGITAL_DOWNLOAD_.jpg

dweilrobot :)

e08vh.jpg

Oja en nog 10 kilo whey voor de winter hnnng

Echte Beats Pro by Dr. Dre:

Beats_pro.jpg

Fenomenaal geluid komt eruit!

Ben Dagobert Duck, geld boeit me niet.

Als ik iets leuk vind wijs ik het aan en koop ik t

wat is je beroep dan?

---------- Post added 6 September 2012 at 20:43 ----------

Rucanor-Fitness-Gloves-02980-02.jpg

heb ik gister gekocht, ik kreeg sneeën en blaren in m'n handpalm dus dacht ik koop maar ff handschoentjes, lijk ik ook nog fabulous in de sportschool. ik kreeg ook nog 10% korting omdat ik sportschoolpasje had. ik liet diezelfde dag nog 20 kg op m'n pink vallen dus bespaar ik ook nog 10% van mijn nagellak omdat m'n pinknagel al paars was.

wat is je beroep dan?

---------- Post added 6 September 2012 at 20:43 ----------

heb ik gister gekocht, ik kreeg sneeën en blaren in m'n handpalm dus dacht ik koop maar ff handschoentjes, lijk ik ook nog fabulous in de sportschool. ik kreeg ook nog 10% korting omdat ik sportschoolpasje had. ik liet diezelfde dag nog 20 kg op m'n pink vallen dus bespaar ik ook nog 10% van mijn nagellak omdat m'n pinknagel al paars was.
:gay: je traint toch niet met handschoenen man?

Je vriendin heeft toch geen piem0l??

Wat boeit die eelt nu onder je vingers? xD

btw, pak je de barbell wel op de goede manier vast?:rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=bTqNSgCmM2s

ik krijg vooral zweethanden bij benchpressen en deadliften terwijl ik de bb wel vasthoud op de rippetoe manier, heb dit filmpje namelijk eerder gezien ^^ ik dacht 8 euro geen geld kan wel proberen ja... mijn vorm was wel beter die dag, vooral met dips. kon gewoon 4 sets van 10 doen achter elkaar terwijl 2 week daarvoor 2 setjes van 8 al lastig was.

Terug
Naar boven