MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Geen idee.. 6 jaar ofzo? Kan me herinneren dat paar lui op school uitlaat hadden moeten inleveren omdat ze teveel kabaal maakte.

Nu mogen ze dat niet meer doen omdat ze niet nauwkeurig vast kunnen stellen welk toerental ze zouden lopen, teveel administratie bla bla bla..

Nah zolang de uitlaat lekdicht is, en er geen powerfilter (zandhapper) opzit, valt het geluid meestal wel mee.

Laatst bewerkt:
Nah zolang de uitlaat lekdicht is, en er geen powerlifter (zandhapper) opzit, valt het geluid meestal wel mee.

Powerlifter of filter :o :o

Zoek maar op: scr corse, deze uitlaat onderscheidt zich echt van de anderen qua geluid. Deze was ook niet lekdicht hoor. Zat ook 70cc op en grotere carb enzo.

Powerlifter of filter :o :o

Zoek maar op: scr corse, deze uitlaat onderscheidt zich echt van de anderen qua geluid. Deze was ook niet lekdicht hoor. Zat ook 70cc op en grotere carb enzo.

Haha foutje. Al zal zo'n brommertje ook wel veel herrie gaan maken als er een flinke powerlifter op zit :roflol:

Blijft toch leuk die Derbi's mooie brommertijd mee gehad. Hou je hem origineel?

hij is helemaal origineel maar wel ontgrenst, ik ben niet van plan dat te veranderen voorlopig. eerst nog maar is 16 worden en dat stomme papiertje halen haha

Laat me raden, jij bent altijd met de fiets naar school gegaan ?

Ja, ik woonde praktisch naast mijn school. Toen ik auto had ging ik altijd met de auto er heen, omdat het kon. Maar zelfs onder mijn auto heb ik niet zo'n pauper uitlaat hangen.

Dingen die een takkeherrie maken zijn gewoon asociaal. Prima dat je het over landweggetjes doet maar niet in woonwijken. Ik ga ook niet met mijn ramen open en de muziek vol aan rond rijden in bewoond gebied.

Ja, ik woonde praktisch naast mijn school. Toen ik auto had ging ik altijd met de auto er heen, omdat het kon. Maar zelfs onder mijn auto heb ik niet zo'n pauper uitlaat hangen.

Dingen die een takkeherrie maken zijn gewoon asociaal. Prima dat je het over landweggetjes doet maar niet in woonwijken. Ik ga ook niet met mijn ramen open en de muziek vol aan rond rijden in bewoond gebied.

Exactly, heb ook een hekel aan brommers en auto's die veel lawaai maken.
We hebben hier ook meerdere moto's die hels luid zijn, maar de ene heeft +190 pk en de rest zijn allemaal oldtimers waarvan 1 caféracer, dus vrij logisch.

Als je een krachtige wagen hebt kan ik het begrijpen, I like car sounds. Maar draai je een deftige wijk in, keep it silent please.

LOL nou dan willen jullie mij nooit voorbij zien (horen komen) Yoshimura FTW !
en ik denk zo nog honderden motor rijders van DBB :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In B4 er deugt niks aan die extreme, en er worden topics geopend over kapotte Derbi's en ruzies tussen koper en verkoper :o

Zou dat aan de derbi's liggen of aan de personen die hem gebruikt hebben en weigeren hem te onderhouden?

Dit ding kan niet stuk

Terug
Naar boven