Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

3svuu.jpg

Dikke klok hierboven!

PRC 200, leuk klokje!

leuk ding. Lijkt wel beetje op de commando model van wengler. Vind alleen de band een beetje te smal voor de grootte van de kast.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 23:43 ----------

Hahah zat te twijfelen tussen deze twee
http://www.debijenkorf.nl/hugo-boss-horloge-hb1512570-3913090121
http://www.debijenkorf.nl/hugo-boss-chronografisch-herenhorloge-3913090096

Werd echt helemaal gek, vond ze allebei erg mooi en ze stonden ook gewoon prima. Uiteindelijk toch maar die donkere gekocht.

nog steeds tevreden ermee? Is die stopwatch een beetje ok? qua uitlijning van wijzers en resetten? Ow let trouwens op dat er mineraal glas op zit. Dus oppassen voor krassen en laat hem vooral niet vallen!

zag hem van de week in de winkel staan, jeukt nog steeds :D

audemars-piguet-royal-oak-offshore-safari-chronograph.jpg

Heb alleen gelijk een een andere band erop gekocht die ik heel erg mooi vind.

AP.. gruwlijke watches, maar de gemiddelde dbb'er moet het doen met een replica hahah prijzige shit!

vind deze wel tof;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vind het niet eens mooi, hvl kosten die dingen dan?

'echte' beginnen bij zo'n 12K inc krokodillenleer enz, een replica heb je voor paar tientjes

2e hands met het "echte" AP uurwerk vanaf 2009 heb je vanaf 12 K.
Nieuw absoluut niet.

Van voor 2009 met JLC basis uurwerk, maar verder opgebouwd door AP vind je wel voor 10K
Die met rubberen rand ook wel voor rond de 10K

Replica: 100 Euro is quartz.

500 Euro heb je hele mooie automaat met werkende chronograaf die van een afstand echt lijkt.
Kenner ziet het zo want de replica kan hij nooit zo plat als de echte zijn en zit de kroon op een hogere positie in 1 lijn met de chronograaf knoppen.
Dit komt omdat ze een kopie van een goedkoper Zwitzers chronograaf uurwerk de Valjoux 7750 er in zetten.

Het echte Valjoux 7750 chronograaf uurwerk werd vroeger heel vaak gebruikt in Breitling (heb nog een 95 chronomat liggen met dit uurwerk waar ik nog altijd erg gek op ben) en andere duurdere merken en tegenwoordig soms nog steeds in de goedkopere merken.
High end merken hebben tegenwoordig allemaal hun eigen gefabriceerde uurwerken want met een "gewone" valjoux 7750" verkoop je het niet meer tegenwoordig.

Laatst bewerkt:
2e hands met het "echte" AP uurwerk vanaf 2009 heb je vanaf 12 K.
Nieuw absoluut niet.

Van voor 2009 met JLC basis uurwerk, maar verder opgebouwd door AP vind je wel voor 10K
Die met rubberen rand ook wel voor rond de 10K

Replica: 100 Euro is quartz.

500 Euro heb je hele mooie alleen kan hij nooit zo plat als de echte zijn en zit de kroon op een hogere positie omdat ze een kopie van een goedkoper Zwitzers chronograaf uurwerk er in zetten.

Het echte Valjoux 7750 chronograaf uurwerk werd vroeger heel vaak gebruikt in Breitling en andere duurdere merken en tegenwoordig soms nog steeds in de goedkopere merken.
High end merken hebben tegenwoordig allemaal hun eigen gefabriceerde uurwerken want met een "gewone" valjoux 7750" verkoop je het niet meer tegenwoordig.

de valjoux kom je ook vaak tegen in de wat 'duurdere' replicas

amk kost dat lelijke ding 12,000 nooit van mn turkse leven dat ik zou payen

AP.. gruwlijke watches, maar de gemiddelde dbb'er moet het doen met een replica hahah prijzige shit!

vind deze wel tof;

http://fotos.marktplaats.com/kopen/a/cc/rkF78ThLZACFraOPJpJmcw==.jpg

Een mooie replica is ook geen straf om mee te lopen en functioneert hetzelfde als een echte.
Plus dat de echte veel en veel te duur zijn.

Het gaat om het model en ontwerp van de AP Royal Oak offshore dat zo mooi is.

Ik zou iemand die een 1e klas replica draagt nooit afkraken, ookal loop ik met een echte.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 11:57 ----------

de valjoux kom je ook vaak tegen in de wat 'duurdere' replicas

Yep dit bedoel ik.

Is een Chinese versie ervan, ze hebben de positie van de chrono's aangepast om het net als een echte Royal oak offshore er uit te laten zien.

Ik vind het kunst die gelikte replica's maar in mijn omgeving kom ik er niet mee weg als ik ermee zou lopen

Geloof je graag, weliswaar met de nodige afgunst. Heb zelf een IWC Mark XVI en dat deed al aardig pijn die 5K.

Sry heb effe die watch gegoogeld van je;
Waarom geef je 5k aan z'n horloge waar er dus werkelijk niets speciaal aan is? Ik heb nu zelf onlangs enorm veel horloge winkels gedaan omdat ik zocht naar een klokjé en het model dat jij kocht heeft ieder horloge merk wel..

Is geen bash fso maar vind het wat vreemd.. Je geeft natuurlijk je geld uit aan wat je zelf wilt hé :)

Sry heb effe die watch gegoogeld van je;
Waarom geef je 5k aan z'n horloge waar er dus werkelijk niets speciaal aan is? Ik heb nu zelf onlangs enorm veel horloge winkels gedaan omdat ik zocht naar een klokjé en het model dat jij kocht heeft ieder horloge merk wel..

Is geen bash fso maar vind het wat vreemd.. Je geeft natuurlijk je geld uit aan wat je zelf wilt hé :)

'Werkelijk niets speciaal', verdiep je dan maar eens in horloges. Ik vermoed dat jij puur op het uiterlijk afgaat en dat is begrijpelijk. Deze klok heeft geschiedenis en binnenwerk is ook meer dan degelijk. Ik hou niet zo van opzichtige horloges. ;)

Terug
Naar boven