Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb Rolex gehad, Day date en een Submariner.
Voorlopig ff wat anders, misschien over een jaartje ofzo weer een Rolex

Recessie of geen Recessie, er zijn altijd mensen met genoeg poen.

De reden dat je er zo raar en zo stom lollig over doet komt omdat je hersens het niet kunnen bevatten dat dit soort dingen met deze prijskaartjes gemaakt worden en ook als broodjes verkocht worden.

Hadden je hersens het wel gesnapt dan had jij ook het geld ervoor gehad en er misschien wel 1 gekocht ;)

Amen

hoe de **** kom jij aan 32k als een 22jarige. :P

ik zit hier moeilijk te doen om 2k bij elkaar te rapen..

Dat die dingen tijdens recessie dan wel geen recessie verkocht worden is duidelijk. Iedereen moet zelf weten wat zij doen met hun poen. Uiteindelijk belanden we allemaal in een kist. Hoop alleen niet dat je alles bij elkaar spaart om zo'n ding te bemachtigen om dan aan de rand van de afgrond te kunnen leven en leeft op de centen die ik in de staatskas stop. Alleen zij die zo'n bedrag op een rechtvaardige manier heeft bemachtigd mag zich zoiets veroorloven.

Dat die dingen tijdens recessie dan wel geen recessie verkocht worden is duidelijk. Iedereen moet zelf weten wat zij doen met hun poen. Uiteindelijk belanden we allemaal in een kist.

Tot hier ben ik het helemaal met je eens, we belanden allemaal in een kist zoals ik ook al eens gezegd heb.

Hoop alleen niet dat je alles bij elkaar spaart om zo'n ding te bemachtigen om dan aan de rand van de afgrond te kunnen leven en leeft op de centen die ik in de staatskas stop. Alleen zij die zo'n bedrag op een rechtvaardige manier heeft bemachtigd mag zich zoiets veroorloven.

Hahaha leven van de staatskas, denk dat je uitkering bedoeld en dan Sparen om zo een klok te kopen, het moet niet gekker worden.
:roflol:
Dan zou ik gewoon met een goede imitatie lopen.

Misschien stop ik wel meer in de staatskas per jaar dan je hele familie bij elkaar ;)

Tot hier ben ik het helemaal met je eens, we belanden allemaal in een kist zoals ik ook al eens gezegd heb.

Hahaha leven van de staatskas, denk dat je uitkering bedoeld en dan Sparen om zo een klok te kopen, het moet niet gekker worden.
:roflol:
Dan zou ik gewoon met een goede imitatie lopen.

Misschien stop ik wel meer in de staatskas per jaar dan je hele familie bij elkaar ;)
Wat voor werk doe je btw?

zucht...ik ga maar eens beginnen met sparen, wellicht kan ik over 1 jaar de horloge kopen die ik wil :sad:

Welke is dat?

Ik ben nieuwsgierig!

u-boat classico 45 gelimiteerde versie met zilveren kast en nummer plaat.
2500 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
orig.gif

orig.gif

Als ze hem gratis gaven had ik hem weggegooid.

NICE!!!

Goede keuze en unieke klok.
Moet je gewoon voor sparen en aanschaffen.
Heb je lang plezier van en als je hem zat bent krijg je er altijd nog redelijk wat geld voor terug.

NICE!!!

Goede keuze en unieke klok.
Moet je gewoon voor sparen en aanschaffen.
Heb je lang plezier van en als je hem zat bent krijg je er altijd nog redelijk wat geld voor terug.

klopt ja. Ach ik probeer gewoon elk maand iets weg te zetten tot ik er eindelijk ben. Aint nothing but to do it :D

Eerlijk verdient dan zou ik zeggen! Dan is het allemaal geen probleem.

Zelf hou ik ook van horloges, en zal vast wel later wat grotere bedragen eraan uitgeven. Zelf draag ik nu 2 jaar een Seiko Premier Kinetic Perpetual van 800 euro en 15 jaar+- onderhoudsvrij, waar veel vrienden en kennissen mij ook voor gek verklaarden. Maar het is eerlijk verdient, dus bepaal je toch zelf wat je er mee doet?

Ik vind de seiko kinetic serie mooi, omdat er gewoonweg 15 jaar of langer geen onderhoud bij nodig is. Als ik zo de prijzen van rolex en AP onderhoud zie daar wordt je eng van.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 10:25 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]
plaatje

Ik zou er ook 1 willen maar houd teveel van mijn geld :(

Ben echt gierige bish

En ik was al blij met mijn festina :(

Zelf hou ik ook van horloges, en zal vast wel later wat grotere bedragen eraan uitgeven. Zelf draag ik nu 2 jaar een Seiko Premier Kinetic Perpetual van 800 euro en 15 jaar+- onderhoudsvrij, waar veel vrienden en kennissen mij ook voor gek verklaarden. Maar het is eerlijk verdient, dus bepaal je toch zelf wat je er mee doet?

Ik vind de seiko kinetic serie mooi, omdat er gewoonweg 15 jaar of langer geen onderhoud bij nodig is. Als ik zo de prijzen van rolex en AP onderhoud zie daar wordt je eng van.

Zo eentje had ik ook bijna gekocht.
Seiko heeft zeer mooie horloges voor het geld.

Ik wil een Oris, echte zwitserse automaten, maar de mooie modelletjes beginnen pas vanaf 2000 :(

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 10:25 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]
plaatje

Exact deze maar dan met witte wijzerplaat heb ik nu 3 jaar en bevalt goed. Inderdaad nog nooit iets aan hoeven doen.

PS alleen het leren bandje begint te slijten en is bijna aan vervanging toe maar dat is niet zo gek na 3 jaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven