XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

mee eens. lage frequencys zijn met name zwaar hyped up. en kids die 'bass' sowieso cool vinden gaan het dan automatisch geweldig vinden. de perfecte doelgroep dus.. :)
als je ECHT kwaliteit zoekt moet je kijken naar merken als AKG, sennheiser enz, en dan met name de high end line. http://www.akg.com/site/powerslave,id,2,nodeid,2,pcategory,33,_language,EN.html
AKG is trouwens al paar decennia de standaard in monitoring in studios e.d
Wat vind je van GRADO? Zijn er ook in het hout :) verder heb je helemaal gelijk over de Bas etc.

2000€

ImageUploadedByTapatalk1347047856.413791.jpg

Laatst bewerkt:
wist niet dat ze koptelefoons maakten :)
heb wel paar jaar terug een element gehad van grado op een technics SL1200.

http://i.ebayimg.com/t/RAEKWON-ONLY...-/00/$(KGrHqV,!l0E3ICZqqbiBOG+B4RdD!~~_35.JPG

grijs gedraaid :D

Haha geweldig :)
Je bedoeld vast een Grado cartridge. Mooi spul hoor.
Maar je eigen spul zelf bouwen is zelfs nog beter :) Ik heb in ears met verwisselbare kabels. Heb nu dus voor 100€ zelf kabels gevlochten. Verbeterd het geluid aanzienlijk.

Omdat ik ze al een tijdje gaaf vond, en ik toen in de mediamarkt stond en ze zag staan nam ik er gewoon 1. Lekker boeiend of er andere zijn die beter klinken.

Waarsch geef ik hem over een maand als ik hem zat ben toch aan me dochter wat dan ook.

hoe oud is je dochter dan? niet op een perverse manier bedoelt.

Haha geweldig :)
Je bedoeld vast een Grado cartridge. Mooi spul hoor.
Maar je eigen spul zelf bouwen is zelfs nog beter :) Ik heb in ears met verwisselbare kabels. Heb nu dus voor 100€ zelf kabels gevlochten. Verbeterd het geluid aanzienlijk.

in ears zijn echt de bom.. heb nu een wat goedkopere sennheiser maar wil toch wel investeren in eentje die wat beter is

Heel vreemd idd, wat je allemaal niet kan doen met dat geld dat zoveel meer waarde biedt dan op elk moment de tijd checken. Wat ik ook op mij iphone kan die een fractie van dat bedrag kost en veel meer kan dan de tijd weergeven. Dure horloges zijn voor gekke yuppies.

Helemaal mee eens dat het onzin is maar het hele leven is grote onzin.
Aan het einde neem je toch niks mee.
Jij vindt het ene geweldig en ik misschien weer niet en andersom.
Jij hebt jouw waarheid en ik de mijne.
Heb een hoop gezien in die 40 jaar dat ik hier ben en aardig wat mensen om me heen verloren dus ik leef van dag tot dag.

Ik vind zo een klok leuk en krijg er altijd me geld of een groot deel van me geld weer voor terug als ik hem verkoop in mijn omgeving.

Dikke dure auto hoef ik niet, gewoon een goede 4x4 va een redelijk merk is genoeg.

Hahaha een yuppie, bedankt voor het compliment maar ik heb amper school gehad.

tja het is maar waar je van houdt. Er zijn mensen die de techniek van een mechanisch uurwerk bijvoorbeeld erg waarderen en boeiend vinden en daar wel een aardig som geld voor neertellen om iets speciaals te hebben. Ja zo zijn er ook mensen die 3000 euro voor een fles champagne uitgeven wat binnen een half uur op en weg is. Zo zijn er weer mensen die 10.000 euro uitgeven aan een beeldje van 60cm.

Het is maar wat je zelf boeiend vindt. Maar een ding hebben ze allemaal gemeen en dat is dat ze het vooral kunnen veroorloven. Iemand die een klokje van 12k koopt verdient dat in een half dag. Daar heeft hij echt niet voor zitten sparen.

Als jij stinkend rijk was ging je ook dingen met je geld doen die eigenlijk zwaar overdreven zijn. Maar ja dat is de luxe van een rijk leventje. Dat is wat ze van de rest onderscheid.

Voor groot deel met je eens, maar dat ben ik meestal wel.
Jij bent een goeie gast met veel levenservaring en inzicht.

Ook ik heb mijn "lows" gekend.
Van een paar gulden per dag geleefd, Van een uitkering rond moeten komen enz.

Voor groot deel met je eens, maar dat ben ik meestal wel.
Jij bent een goeie gast met veel levenservaring en inzicht.

Ook ik heb mijn "lows" gekend.
Van een paar gulden per dag geleefd, Van een uitkering rond moeten komen enz.

Waarom AP en niet Rolex?

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 18:17 ----------

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/593133254-audemars-piguet-royal-oak-offshore.html?action=bidPlacedOkNewUser&bid_id=489375689&bidcode=370349ae88f0b0ff7ffd9b0b3cb9a005&reloadLeftFrame=1&fromAuth=1&return=eJxdkMFugzAQRP8FCW4GbJcoNUJV8hW5VRZegovBlteoTav%2Bexei9BDJhzeztjyzWgn1Y1XdohKyVhmCjv3YjikFVVWTD7CUs45TCk7rhOXiqoAVWojawMLoJI0ISzX66PwVkI0QSfb8KHk5ptm9fbmOFwa75HN54rk8O77BURw2FjvL3U%2FE3zYQ4mCQBFHYzJpgJv%2B0rDNE25OcPknq1QClw1w0og72ugLdPnu0NBOFvdLHIaxdXQSPqfcGOnFo%2BOWStVZxqsxFozJjkcrd3m2C%2BVH8v%2BC9HVtpGJ39mJ6X8VS7eZVcStG8sEc0do%2FFor9px7yemB8GpGewbydrf%2F8AUJeAhw%3D%3D

Voor maar 32k jongens!

Ik heb een bod van 450 euro geplaatst, meer zou ik er niet voor geven.

Misschien dat hij het accepteert. Recessie?

Laatst bewerkt:
awww :(

Beste Robby,

Lekker blijven dromen stakker
RJS Watches
(3 maanden actief op Marktplaats)

Vind m nieteens heel mooi.

hMxyu.jpg

hmmmm

Heb Rolex gehad, Day date en een Submariner.
Voorlopig ff wat anders, misschien over een jaartje ofzo weer een Rolex

Recessie of geen Recessie, er zijn altijd mensen met genoeg poen.

De reden dat je er zo raar en zo stom lollig over doet komt omdat je hersens het niet kunnen bevatten dat dit soort dingen met deze prijskaartjes gemaakt worden en ook als broodjes verkocht worden.

Hadden je hersens het wel gesnapt dan had jij ook het geld ervoor gehad en er misschien wel 1 gekocht ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven