- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sigma 120-300mm f2.8
![]()
Tokina 50-135mm f2.8
Al mijn Pentaxgear verkocht, overstap naar Nikon. Had mijn verzameling al uitgedund, nu dus alles er uit.

Eric is weer back in business!!!
laatst weer veel premium leden erbij ja??![]()
Mijn oude gear brengt genoeg op natuurlijk, komt nog wel wat meer aan de komende dagen.zal ik me ook maar even mengen in de show your horloge
Zelf heb ik deze was niet zo heel duur maar vind hem wel vet. Draag deze ook het vaakst. Heb hem wel met een metalen band.
http://s7d2.scene7.com/is/image/FossilPartners/FS4552_main?$fossilResponsive_pdpdetail$
Ik heb hem met een metalen band en daar kan je gewoon schakeltjes eraf halen als die kleiner moet.mooi ding.. ben alleen altijd bang dat het zo los gaat zitten bij mijn ecto polsjes.. zit ie ruim of kan je het bandje ook klein maken?
.
Ingeruild voor deze:
Wat voor spelcomputer is dat? De nieuwe xbox?.
Ingeruild voor deze:
Ik render niks, heb er 2 en ga naaar 3x i7

Waarom?
Voor gamen zul je niet eens verschil merken tussen i5 en i7
Zelf kon ik een 1 dag gebruikte i7 3770k relatief goedkoop op de kop tikken. Voor die paar tientjes meer koop ik dan liever een wat snellere cpu.Voor de e-penis natuurlijkZelf kon ik een 1 dag gebruikte i7 3770k relatief goedkoop op de kop tikken. Voor die paar tientjes meer koop ik dan liever een wat snellere cpu.
de 3770k is ook prima te overclocken dacht ik?