- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik U zeer vriendelijk bedanken (karma) inderdaadDat moet hij elke keer uitleggen als hij een pic van nieuwe onderdelen post
Hij doet aan F@H.

Mag ik U zeer vriendelijk bedanken (karma) inderdaad![]()

Dat mag
1 vraag: wat verdien je hier aan? Of is er iets mee te winnen o.i.d.
Want ik begrijp er niet veelv an![]()
Je verdient er niets mee, gewoon vrijwillig een hoge energierekening betalen om te zorgen dat ze sneller achter een alzeimer medicijn komen.

Rekenkracht wordt gebundeld in een netwerk om sneller achter de geheimen van folding te komen -> genezing en het begrijpen van ziekten.Die heb ik al doorgelezen .. maar snapte er nog weinig van ..![]()
Rekenkracht wordt gebundeld in een netwerk om sneller achter de geheimen van folding te komen -> genezing en het begrijpen van ziekten.
is het ookvraag me nog altijd af of nr1 niet weggegooid geld is
vraag me nog altijd af of nr1 niet weggegooid geld is
Yup,distributed computing word ook toegepast op andere vormen bv het ontcijferen van bepaalde algoritmes en idd genezen van ziektes of ontwikkelen van geneesmiddelen.
zijn vaak projecten die al meerdere jaren lang lopen.

Al gemeld in dit topic maar ik heb al mijn uitrusting verkocht. Nu nog maar 1 body en momenteel 2 objectieven. Ga naar 4 objectieven maar voorlopig eerst mijn nieuwe gear testen.
mooi pak. Ik moet ook nog een nieuw pak kopen voor het windsurfen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zonnepanelen voor op mijn huis![]()