XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wie verkoopt er hier geurtjes :)?

Haha nee helaas Ibo :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D FF bij de bazaar geweest , was er eigenlijk voor een moederbord maar kon ik niet vinden,
en ik moet wat kopen :o

Na ja ben een RC gek dus dat maakt dan ook weer niet uit :p
Oo EDIT gaat om die RC bol ......

je hebt een probleem srs, ook al heb je veel geld ooit graak je pot op maar je verslaving is er nog wel.

je hebt een probleem srs, ook al heb je veel geld ooit graak je pot op maar je verslaving is er nog wel.
Je heb helemaal gelijk maat ,
en om eerlijk te zijn was het veel erger heb ook al hulp gehad , waar ik niet graag voor uit kom maar **** it , jullie zien ook wel dat ik een probleem heb ...

Gisteren was ik samen met mijn moeder naar z'n winkel genaamd bazaar (soort etos of kruidvat ???) en ik heb dan van alles in mijn klauwen wat ik mee wil nemen :o

en als mijn moeder wat bekijkt zeg ik altijd "mee nemen ik betaal" ..
en dan heb ik 2 hobbies die lekker duur zijn :(

Je heb helemaal gelijk maat ,
en om eerlijk te zijn was het veel erger heb ook al hulp gehad , waar ik niet graag voor uit kom maar **** it , jullie zien ook wel dat ik een probleem heb ...

Gisteren was ik samen met mijn moeder naar z'n winkel genaamd bazaar (soort etos of kruidvat ???) en ik heb dan van alles in mijn klauwen wat ik mee wil nemen :o

en als mijn moeder wat bekijkt zeg ik altijd "mee nemen ik betaal" ..
en dan heb ik 2 hobbies die lekker duur zijn :(

Wel goed dat je het igg beseft dat de hoeveelheid die je aankoopt niet normaal is. Heeft die hulp dan niets geholpen? En wat voor gevoel heb je dan igg? Of heb je dat innerlijk gevecht al niet meer van 'zou ik het kopen ja/nee''?

iPhone5 is binnen
2yw7syr.jpg

En hoe bevalt het?
Wil hem zelf ook graag kopen

Wel goed dat je het igg beseft dat de hoeveelheid die je aankoopt niet normaal is. Heeft die hulp dan niets geholpen? En wat voor gevoel heb je dan igg? Of heb je dat innerlijk gevecht al niet meer van 'zou ik het kopen ja/nee''?
De hulp heeft heel goed geholpen (ander had ik nu blut geweest!) er is alleen en zeer essential probleem en dat is dat ik bijna altijd wel het geld er voor heb !
heb het al is gemeld hier op DBB maar ik heb nogal een goede erfenis gehad maar dat maakt het natuurlijk zeker niet goed dat ik als een mong**l aankopen doe :(

Inderdaad ik vecht tegen mezelf van kopen KOPEN of niet,
en die knop omzetten is zo moeilijk voor mij...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D FF bij de bazaar geweest , was er eigenlijk voor een moederbord maar kon ik niet vinden,
en ik moet wat kopen :o

Na ja ben een RC gek dus dat maakt dan ook weer niet uit :p
Oo EDIT gaat om die RC bol ......

:roflol:

Bazending..

Misschien had ik daar ook maar mee moeten leren vliegen.. Al heb ik mijn mini titan nooit gecrashed.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 16:31 ----------

Dit was overigens mijn rc gear, inmiddels allemaal verkocht :(

IMG_0155-1.jpg

IMG_0163.jpg

ddfdd2d9.jpg

**** dat, veel geld aan rc :o

Heb ook ooit 1:8 nitro buggy gehad: was leuk, tot ze alles gingen volbouwen :mad:

Knip je oude sim, heb ik ook gedaan.

**** dat, veel geld aan rc :o

Heb ook ooit 1:8 nitro buggy gehad: was leuk, tot ze alles gingen volbouwen :mad:

Haha ik heb nooit nitro gehad, die grote is benzine en die 1:8 is electro. Vriend van mij had 140 km/h gehaald met dezelfde auto/electro motor :roflol:

Die heli was overigens wel een faal aankoop, eigenlijk nauwelijks mee gevlogen terwijl die vies duur was :o

Hij is zoo geil:o
Maare ik moet hem nog activeren en heb ook nog geen nanoSim.

Allright, hoeveel kostte de iphone eigenlijk? Hier in België ligt ie nog niet in de winkels dusja..
En zo'n nanoSim krijg je gratis bij je provider heb ik gehoord?

Allright, hoeveel kostte de iphone eigenlijk? Hier in België ligt ie nog niet in de winkels dusja..
En zo'n nanoSim krijg je gratis bij je provider heb ik gehoord?

zal wel rond de 650 liggen (belgie).

bij mijn 4S kreeg ik die MircoSim wel gratis derbij dus NanoSim zal wss ook wel gratis zijn ;).

jelly?
Ik heb het geld, maar heb het geld er niet voor over.

Ik heb liever een onverwoestbare goede barbell (600 euro) en een crappy gsm dan een dure gsm en een crappy barbell.

Als je een Iphone (of andere dure smartphones, uitzonderingen daar gelaten) 1x laat vallen is hij al waardeloos...

Terug
Naar boven