ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je heb helemaal gelijk maat ,je hebt een probleem srs, ook al heb je veel geld ooit graak je pot op maar je verslaving is er nog wel.
) en ik heb dan van alles in mijn klauwen wat ik mee wil nemen 

Je heb helemaal gelijk maat ,
en om eerlijk te zijn was het veel erger heb ook al hulp gehad , waar ik niet graag voor uit kom maar **** it , jullie zien ook wel dat ik een probleem heb ...
Gisteren was ik samen met mijn moeder naar z'n winkel genaamd bazaar (soort etos of kruidvat) en ik heb dan van alles in mijn klauwen wat ik mee wil nemen
en als mijn moeder wat bekijkt zeg ik altijd "mee nemen ik betaal" ..
en dan heb ik 2 hobbies die lekker duur zijn![]()
wat zit ert nu in waar je echt extra massa van aan komt. heb het ook een keer gebruikt en ben een maand iets meer opgepompt maar dat is ook echt alles.
De hulp heeft heel goed geholpen (ander had ik nu blut geweest!) er is alleen en zeer essential probleem en dat is dat ik bijna altijd wel het geld er voor heb !Wel goed dat je het igg beseft dat de hoeveelheid die je aankoopt niet normaal is. Heeft die hulp dan niets geholpen? En wat voor gevoel heb je dan igg? Of heb je dat innerlijk gevecht al niet meer van 'zou ik het kopen ja/nee''?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
FF bij de bazaar geweest , was er eigenlijk voor een moederbord maar kon ik niet vinden,
en ik moet wat kopen
Na ja ben een RC gek dus dat maakt dan ook weer niet uit
Oo EDIT gaat om die RC bol ......

**** dat, veel geld aan rc
Heb ook ooit 1:8 nitro buggy gehad: was leuk, tot ze alles gingen volbouwen![]()

Hij is zoo geil
Maare ik moet hem nog activeren en heb ook nog geen nanoSim.
Allright, hoeveel kostte de iphone eigenlijk? Hier in België ligt ie nog niet in de winkels dusja..
En zo'n nanoSim krijg je gratis bij je provider heb ik gehoord?
.

650€ voor een f¨cking gsm die je 1-2j hebt