XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

600 euro voor een stang

:roflol:

die gaat voor het leven mee.
Kan je van je Iphone niet zeggen denk ik...

jelly?
Ik heb het geld, maar heb het geld er niet voor over.

Ik heb liever een onverwoestbare goede barbell (600 euro) en een crappy gsm dan een dure gsm en een crappy barbell.

Als je een Iphone (of andere dure smartphones, uitzonderingen daar gelaten) 1x laat vallen is hij al waardeloos...
pics van stang, zijn de zeer goeie kwaliteit barbells niet rond de 150-200 euro? dafuq 650

Ivanko obx 20
normale prijs 760, ik heb een 'showroommodel' (was ongebruikt)

Als je het verschil tussen die barbells niet voelt, tja.
Bij powerlifting heb je bijna altijd de baar in je klauwen. Machines gebruik ik zelden tot nooit (heb sinds kort wel een lat pulldown / low row)

c_big802708.jpg

31SF7FP54EL._SS500_.jpg

Ingebouwd in een 2 aparte custom kisten met neon plus een condensator van 1 farad en nog wat kabels, 2de hands voor 350 gekocht.

2x400Watt RMS met een 2x440Watt versterker. Ik post nog wel een foto als alles is ingebouwd.

Eindelijk kan ik eens harde bass gaan pompen.

http://img1.cokupicstatic.pl/c_big802708.jpg[/IMG
[IMG]http://ecx.images-amazon.com/images/I/31SF7FP54EL._SS500_.jpg[/IMG

Ingebouwd in een 2 aparte custom kisten met neon plus een condensator van 1 farad en nog wat kabels, 2de hands voor 350 gekocht.

2x400Watt RMS met een 2x440Watt versterker. Ik post nog wel een foto als alles is ingebouwd.

Eindelijk kan ik eens harde bass gaan pompen.[/QUOTE]

Toch wel in een golf 4 zeker? :o

jelly?
Ik heb het geld, maar heb het geld er niet voor over.

Ik heb liever een onverwoestbare goede barbell (600 euro) en een crappy gsm dan een dure gsm en een crappy barbell.

Als je een Iphone (of andere dure smartphones, uitzonderingen daar gelaten) 1x laat vallen is hij al waardeloos...

:roflol: deze uitspraak maakt m'n dag weer goed.
Met een bumper van welgeteld 3 euro heb ik m'n iPhone al meerdere keren laten vallen, valt niks aan te zien.

Daarbij zijn de mogelijke toepassing van een smartphone net iets groter dan die van een barbell xD en zit de productie ervan ook net iets gecompliceerder in elkaar :o

c_big802708.jpg

31SF7FP54EL._SS500_.jpg

Eindelijk kan ik eens harde bass gaan pompen.

Condensator wegtiefen.. Is gewoon zinloos.

Vraag me trouwens af of het echt 2x 440 watt rms is.. Ik had 500 watt en daar kon je al niet normaal inzitten.

Heb nu een steg k2.03, k2.04 en focal krx3 setje liggen.. Moet eigenlijk de tijd nemen het in te bouwen..

Condensator wegtiefen.. Is gewoon zinloos.

Vraag me trouwens af of het echt 2x 440 watt rms is.. Ik had 500 watt en daar kon je al niet normaal inzitten.

Heb nu een steg k2.03, k2.04 en focal krx3 setje liggen.. Moet eigenlijk de tijd nemen het in te bouwen..

Waarom is de condensator zinloos? Degene van wie ik het heb gekocht raadde mij aan om de condensator tussen de accu en versterker te zetten om te hoge piekstroom te vermijden en mijn accu te sparen.

Het zijn Audiobahn aw1251t special editions. 800 watt piek en 400 watt rms op 2 ohm. De versterker levert 880watt max en het is een 2 kanaals versterker.

Ik heb mijn iPhone5 in Oberhausen gekocht voor 899 euro. Alleen wit van 64gigg was over. Ik heb wel geld daar voor over :)

Nou, lekker lang wachten in die k*t rijen dan.. (zou zelf even wachten en gewoon hier halen)
Relaxte phone verder tov de 4s?

Terug
Naar boven