Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nieuwe sportbroek, omdat deze broekzakken met ritsen had. Jammer dat ze die standaard Adidas tegenwoordig niet meer met ritsen hebben zoals vroegahh.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

irriteerd jou dat ook altijd zo!

Ik haat trainingsbroeken zonder ritszakken. Al je geld flikkerd eruit.
Je telefoon valt eruit tijdens t trainen etc

Het enige wat ik soms in m'n zak heb tijdens training is een mp-3 speler. Wat moet je met een telefoon en geld in je zak?

telefoon voor muziek

Ja ik irriteer me de t*fus op dat moment als dat ding flikkert, echt dat ik bijna knap.. Echt ****ing irritant en extra irritant als dan je telefoon flikkert en hij oog die oordopjes uit je oren rukt.

Het enige wat ik soms in m'n zak heb tijdens training is een mp-3 speler. Wat moet je met een telefoon en geld in je zak?

Jup telefoon voor muziek ;) voorheen had ik een iPod shuffle(kun je aan je broek klemmen) totdat iemand het nodig vond om in te breken en oa dit kleine k*t apparaat ook mee te jatten.

Het liefst heb ik helemaal niets in mijn zakken zitten maar zolang ze deze takke muziek blijven draaien kan het niet anders ;)

Music = power

Ik heb gewoon een trainingsbroek van JAKO, gaat tot maat XXXL, standaard met rits :) Misschien niet voor jullie fashion bitches .. maar mij maakt het weinig uit wat van merk het is ..

Ik pas bijna geen spijkerbroeken, dus loop meestal in trainingsbroeken, en daar zit me geld dan ook in.
En telefoon tijdens trainen voor muziek.

Ja ik irriteer me de t*fus op dat moment als dat ding flikkert, echt dat ik bijna knap.. Echt ****ing irritant en extra irritant als dan je telefoon flikkert en hij oog die oordopjes uit je oren rukt.

Jup telefoon voor muziek ;) voorheen had ik een iPod shuffle
Music = power

Ja ik had ook een shuffle met beeldscherm, maakte ik aan me kraag (hals) vast, had je ook geen last dat het draadje in de weg zat.
Heb nu alleen een Beats Pro koptelefoon, met een HTC One X, en die telefoon heeft weer een Beats app. Dus gebruik nu weer me telefoon voor muziek :)

Ik gebruik deze. Maak hem met de clip op de achterzijde vast aan mijn kraag. Scheelt me weer een nieuwe telefoon kopen als die voor de zoveelste keer uit mijn zak valt :)

ipod shuffle gekregen :) onverwoestbaar klein ding

anywhere_anything.png

Jij begrijpt m :)
En dan dat kabeltje op je rug laten hangen, zit ie nooit in de weg

doe kabel altijd onder mijn tshirt door.. zit ook nooit in de weg

Heb n zak met ritsen maar met de zak aan de voorkant, keertje dumbbell op mn ipod gezet, leeft nog wel maar goed ingedeukt :p

Nice lol, wat voor soort staal is het? (Is het ook te gebruiken...?)

Er staat: 20J2 roestvrij staal (57HRC). Joost mag weten wat dat precies mag betekenen. ;)
Maar het lijkt wel dat je het kan gebruiken, al zou ik dit niet doen i.v.m. krassen...

Er staat: 20J2 roestvrij staal (57HRC). Joost mag weten wat dat precies mag betekenen. ;)
Maar het lijkt wel dat je het kan gebruiken, al zou ik dit niet doen i.v.m. krassen...

Je zal wel 420J2 staal bedoelen, wordt veel gebruikt bij siermessen die vooral in china geproduceerd worden. Je moet inderdaad opletten, want er komen (door de zachtheid van het staal) snel krassen op en het snijvlak wordt snel bot. Het is wel staal wat zeer sterk en rugide is en een grote weerstand heeft tegen corrosie en roest.

grote poster besteld

gaat er ongeveer zo uitzien

ben nog wel aan t twijfelen over de frame,
kan ook triple block bestellen.. ziet er wel nice uit maar wel prijzig

grote poster besteld

gaat er ongeveer zo uitzien

ben nog wel aan t twijfelen over de frame,
kan ook triple block bestellen.. ziet er wel nice uit maar wel prijzig

Wow ziet er leuk uit zoiets, hoeveel heb je er voor betaald en welke afmeting heb je?

Terug
Naar boven