MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

grote poster besteld

gaat er ongeveer zo uitzien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben nog wel aan t twijfelen over de frame,
kan ook triple block bestellen.. ziet er wel nice uit maar wel prijzig
Ik zou daar een LCD scherm voor nemen,
met de wallpaper.......:D

Als je inderdaad een angst hebt om een bepaalde oefening uit te voeren dan kom je ook niet hoger nee. Stiff legged deadlift is zwaarder belastbaar voor het weefsel rondom je tussenwervelschijven, doordat er meer kracht op komt te staan. Meestal ziet dit er in een gym zo uit..: (let vooral op het onderste deel van de rug, het bolletje)
StiffLegDeadlifts.gif

Bij een normale deadlift blijft je rug in een meer "neutrale" positie, waardoor die krachten minder zijn:

deadlift.jpg

wist ik al hoor... (but thanks anyway)
het is gewoon niet mijn ding dat 'normaal' deadliften

Zo'n tussenwervelschijf is door de maker gecreëerd om immens veel krachten te onderstaan. Het bindweefsel daaromheen, wat hetgeen bij elkaar houdt is "trainbaar".

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 19:06 ----------

wist ik al hoor... (but thanks anyway)
het is gewoon niet mijn ding dat 'normaal' deadliften

Ieder zijn ding :D

2e hands ski-jack voor Eu 20.-

Mjum :D
Glenfiddich-Special-12-years.jpg

Dalijk 2 glaasjes om te vieren dat het zo fantastisch gaat :p

Hemd Circle of Gentlemen, weer € 135 armer, laat de PUA maar beginnen :D

Hebben die dingen tegenwoordig nog steeds 3 knoopjes bij de boord? Twee of drie jaar geleden ooit eens 1 gehaald, is nog steeds goed.:) Draag hem alleen niet zo vaak vanwege die hoge boord..

mijne heeft geen knopjes aan de boord.

Circle of gentlemen heeft gewoon de beste hemden naar mijn mening, je betaalt er dan ook voor. Maar als je het kan betalen waarom niet?

Bluetooth headset voor m'n PS3, erg tevreden mee :)

NYC+Personal+Trainer+Reviews+Neurocore.jpg

Leuke prijs bij B&F

Haha gisteren besteld, hoop m vandaag binnen te hebben maar denk morgen. Laat wel ff horen.

Point of View GTS 450, opgepikt voor 30 euro op Marktplaats. Gaat dienen als dedicated Physx-kaart in mijn systeem. Maken niet veel spellen gebruik van maar o.a. Borderlands 2 wel.

&

WD-My-Book-Live-home-network-drive.jpg

Ideaal ding zo'n Sonos Connect! Via de iPad app alle muziek afspelen vanaf de NAS. Verbonden met optische kabel aan de versterker en klinkt stukken beter dan de MP3-speler die ik daar voorheen voor gebruikte :rocker:

Moest wat toen de pc de huiskamer uit ging..

Nieuwe Iphone 5

Terug
Naar boven