MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Waar bij de ijsel :)?

Doesburg...

Bowmore-Legend.jpg

20% korting op ALLE whiskey's bij Gall&Gall :D

Van Doesburg richting Zutphen, Deventer of de andere kant op richting Giesbeek.

Of naar Doetinchem via het kanaal, maar dat is saai geen stroming en nauwelijks invloed van de wind of boten die golfen(jes) maken.

Vandaag een verbruiksvoorwerp gekocht, is ook alweer weg..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijd geleden ,

Kwam eindelijk dit tegen (\/) in mijn locale supps shop,

Werkt (persoonlijk) erg goed bij mij :)
wel jammer dat het zo duur is.......

Van Doesburg richting Zutphen, Deventer of de andere kant op richting Giesbeek.

Of naar Doetinchem via het kanaal, maar dat is saai geen stroming en nauwelijks invloed van de wind of boten die golfen(jes) maken.

Ja waar woon je zelf dan?
Mag via karma :p

Tijd geleden ,

Kwam eindelijk dit tegen (\/) in mijn locale supps shop,

Werkt (persoonlijk) erg goed bij mij :)
wel jammer dat het zo duur is.......
wrm roid je gewoon niet? dat ding moet een test booster voorstellen enige wat het doet is je geld laten nemen

Ik heb een nieuw beeldscherm nodig voor mijn PC, iemand die wat aanraad? Ik heb er namelijk totaal geen verstand van...

http://www.saturn.nl/mcs/productlis...ryId=391630&hits=25&sort=&page=&filter=369:ja het liefst iets hiervan. Enige voorkeur dat ik heb is dat het beeld niet verandert van helderheid als je lager of hoger gaat zitten..

Kijk eens op tweakers.net ik zie al schermen die gewoon 100 euro goedkoper zijn dan Saturn voor hetzelfde type;)

http://tweakers.net/pricewatch/cat/344/monitoren.html

Kijk eens op tweakers.net ik zie al schermen die gewoon 100 euro goedkoper zijn dan Saturn voor hetzelfde type;)

http://tweakers.net/pricewatch/cat/344/monitoren.html

Als ik je nickname moet geloven dan heb je er wel wat verstand van :cool: Is er iets wat je aanraad? Die Dell Ultrasharp U2312HM Zwart, is dat wat?

Zoals ik al zei, de enige eis aan een beeldscherm is dat het scherm niet donkerder of lichter als je van een hoek kijkt. Is hier een speciale naam voor?

Jij bedoelt dat je grote kijkhoeken hebt.
Blijf dan maar weg van de TN paneeltjes (= alle goedkope monitoren) ;)

Dell Ultrasharp is een aanradertje (= IPS paneel)

nieuwe snowboard spullen

schoenen en bindingen zijn nieuw board zgan.

eu2ftk.jpg

30202ur.jpg

Als ik je nickname moet geloven dan heb je er wel wat verstand van :cool: Is er iets wat je aanraad? Die Dell Ultrasharp U2312HM Zwart, is dat wat?

Zoals ik al zei, de enige eis aan een beeldscherm is dat het scherm niet donkerder of lichter als je van een hoek kijkt. Is hier een speciale naam voor?

Jij bedoelt dat je grote kijkhoeken hebt.
Blijf dan maar weg van de TN paneeltjes (= alle goedkope monitoren) ;)

Dell Ultrasharp is een aanradertje (= IPS paneel)

Zoals vsral al aangeeft, hangt natuurlijk allemaal een beetje af van je budget er is namelijk zoveel keuze. Welke grote wil je? Full HD of hogere resoluties? Vaak kan je ook uitgebreide reviews lezen op tweakers, persoonlijk koop ik gewoon geen producten die helemaal geen review hebben.

Zoals vsral al aangeeft, hangt natuurlijk allemaal een beetje af van je budget er is namelijk zoveel keuze. Welke grote wil je? Full HD of hogere resoluties? Vaak kan je ook uitgebreide reviews lezen op tweakers, persoonlijk koop ik gewoon geen producten die helemaal geen review hebben.

Ik heb altijd dit scherm gehad >

Elk scherm is dus eigenlijk wel een verbetering... Ik heb een budget van rond de 200 euro, maar als er 50 euro bij zou komen voor een kwalitatief VEEL beter scherm dan doe ik er niet moeilijk over om dat erbij te leggen. Enige wat ik dus absoluut niet wil is dat je scherm van helderheid verandert, m'n broer heeft zo'n scherm en daar kan ik me echt mateloos aan irriteren. Mijn huidige scherm is 40 cm, volgens mij is dat redelijk klein tegenwoordig. Fullhd/hogere resoluties, ik heb geen idee. Ik denk dat ik dan me videokaart ook moet gaan upgraden (moet sowieso maar eerst een nieuw scherm).

Terug
Naar boven