XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De buren zijn er niet blij mee tho.. :rolleyes:
Zeer goed geluid, zeker wanneer je een simpele set gewend bent.

http://supernet.nl/osc/catalog/images/Sound/20124922.jpg

De buren zijn er niet blij mee tho.. :rolleyes:
Zeer goed geluid, zeker wanneer je een simpele set gewend bent.

Persoonlijk had ik toch wat meer uitgegeven voor een betere set. Logitech staat bekend om zijn minder mooie klank beeld en zijn overpowered basspeakers.

Ik heb zelf nog een oude set staan van logitech. Voor de kenners de Z680 :D. Alleen ik ga toch kijken naar een teufelaudio set voor bij de PC. 2 Weg monitor speakers en een goede kwaliteit basspeaker.

Logitech staat bekend om zijn minder mooie klank? ja hoor

Data Doubler Optical Bay en een Superdrive behuizing, nu hopen dat die zooi snel komt.

includes2.jpg

LMP%20USB%202.0%20Optical%20Drive%20Kit%20voor%20MacBook%20Pro%20(Unibody).jpg

2 x

1 X 32 GB RAM ddr3 1600 MHRZ

1 X Core i7-2600 3400 QUAD

en nog een mobo asus P8Z77-V LK

[Nerd modus on]
SSD's gaan in Raid, Striped voor optimale snelheid
Daar komen windows en de running programs op :)
Dan nog 2 gewone schijven in raid mirror voor mijn gewone data
[/Nerd modus off]

Kan ik weer een paar jaar vooruit :)

Op stockspeed kan dat wel. Zou zelf liever 600/700 pakken.
Vergeet ik gewoon ff te melden,
maar een Corsair (dus merk PSU) kan die config met gemak draaien LOL je kan er zelfs een 2e GTX670 aan toevoegen......

Oo ik bedoel met een 500w PSU (voeding)...

32 GB ram, wtf ga je daar mee doen? :o

Ik weet niet met wat voor t*ring zooi je het vergelijkt als je vind dat logitec nog prima geluid produceert.. :roflol:

als echte audiofiel besef je dan toch ook dat iphone/ipod maar een zeer matige geluidskwaliteit hebben? :trollface:

serieus: Logitech is voor het geld niet slecht hoor. Maar als echte muziekliefhebber vind ik het toch niet afdoende (de 'bass' is echt overpowered rond de 80hz, wat wel enigzins een 'kick' geeft, maar dat is eerder een vals gevoel van bas)

Ben toch tevreden met mijn Krk rokit 6 gp2, sub 10 en Musiland monitor 02US usb dac :D

als echte audiofiel besef je dan toch ook dat iphone/ipod maar een zeer matige geluidskwaliteit hebben? :trollface:

serieus: Logitech is voor het geld niet slecht hoor. Maar als echte muziekliefhebber vind ik het toch niet afdoende (de 'bass' is echt overpowered rond de 80hz, wat wel enigzins een 'kick' geeft, maar dat is eerder een vals gevoel van bas)

Ben toch tevreden met mijn Krk rokit 6 gp2, sub 10 en Musiland monitor 02US usb dac :D

Ik ben dan ook geen audiofiel maar een beetje geluidskwaliteit kan ik wel waarderen :rolleyes:

Daarnaast is de geluidskwaliteit van een iPhone nog best goed te doen hoor.. Pas als je duizenden euro's aan speakers hebt merk je t verschil pas. + dat wij geluid afspelen vanaf apple tv -> optische kabel naar versterker. :)

Ik ben dan ook geen audiofiel maar een beetje geluidskwaliteit kan ik wel waarderen :rolleyes:

Daarnaast is de geluidskwaliteit van een iPhone nog best goed te doen hoor.. Pas als je duizenden euro's aan speakers hebt merk je t verschil pas. + dat wij geluid afspelen vanaf apple tv -> optische kabel naar versterker. :)

Met beetje deftige oortjes hoor je ook al het verschil hoor.
Iphone kwaliteit is echt niet zo goed, Ipod is een stuk beter (zweeft ergens midden in het segment 'normale mp3 spelers' (dus geen Colorfly ofzo)).
Kan er gewoon niet goed tegen als mensen weer beweren dat Apple de beste geluidskwaliteit heeft :p (Geen haat naar Apple hoor)

Beste 'bang-for-buck mp3 speler wat betreft de geluidskwaliteit is een Sandisk (clip), welke ikzelf ook heb. Nadeel is wel de beperkte batterijduur.

Met beetje deftige oortjes hoor je ook al het verschil hoor.
Iphone kwaliteit is echt niet zo goed, Ipod is een stuk beter (zweeft ergens midden in het segment 'normale mp3 spelers' (dus geen Colorfly ofzo)).
Kan er gewoon niet goed tegen als mensen weer beweren dat Apple de beste geluidskwaliteit heeft :p (Geen haat naar Apple hoor)

Beste 'bang-for-buck mp3 speler wat betreft de geluidskwaliteit is een Sandisk (clip), welke ikzelf ook heb. Nadeel is wel de beperkte batterijduur.

Ik beweer ook niet dat ze beste geluid hebben hoor :p

Maar logitec is wel heel slecht als je beetje naar muziek wilt luisteren.. Voor een beetje beuken is het wel leuk, komt nog aardig wat geluid uit.

Die standaard oortjes van Apple zijn sowieso ruk, die moet je direct vervangen..

+1000
30 euro :rolleyes:

hoor ik soms als ik vraag 'waarom koop je apple oortjes van 30 euro?': ja omdat die heel goed geluid geven...

zucht****

:roflol: + veel

Bij iPhone moeten ze gewoon sowieso die in ear dingen doen.. Die geven wel redelijk geluid. Die standaard dingen zijn echt troep.

nieuwe headset, Steelseries 7H

Steelseries, goed spul

OT:

Terug
Naar boven