MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Koop jij dat ja? Voel je je dan niet een beetje afgezet?

Voor € 29,95? Geen gekloot meer met cracks maar gewoon een volledige licentie, die dertig euro heb ik er wel over.

Ook nog gekocht :

433.jpg

24 inch, bizar laag geprijsd.

what koste die philips 24 inch eric? ik wil nog 2 schermen erbij hebben namelijk. wat zijn de specs? 99 euro op usedpc of niet? damn ga er 2 bestellen denk ik dan haha

Laatst bewerkt:
what koste die philips 24 inch eric? ik wil nog 2 schermen erbij hebben namelijk. wat zijn de specs? 99 euro op usedpc of niet? damn ga er 2 bestellen denk ik dan haha

Yep, is wel excl. btw maar dan nog is het erg goedkoop natuurlijk voor een H-IPS scherm van die grootte.

30 euro maar? Had ik niet verwacht van Microsoft.

Ja maar 30 euro, is wel een upgrade. Je hebt dus een legale Windows nodig om te kunnen upgraden. Had mijn Windows 7 Ultimate gekocht voor tien euro zodat ik nu kon upgraden.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_Hero_Home_FPP_Null

is het de moeite waard om over te gaan van windows 7 naar windows 8?

Vind ik wel maar ik heb Stardock Start8 er op gezet zodat ik de oude Windows-look nog heb. De Metro-look vind ik niet handig werken zonder touchscreen. Bestandsbeheer, opstarten en wat andere functies is verbeterd in Windows 8. Voor mij wel de moeite waard.

Windows 7 werkt goed hier dus.

24" samsung led scherm voor aan mijn laptop en xbox 360
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sharkoon x-tatic SR 5.1

Nice nice

Ja maar 30 euro, is wel een upgrade. Je hebt dus een legale Windows nodig om te kunnen upgraden. Had mijn Windows 7 Ultimate gekocht voor tien euro zodat ik nu kon upgraden.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_Hero_Home_FPP_Null

Vind ik wel maar ik heb Stardock Start8 er op gezet zodat ik de oude Windows-look nog heb. De Metro-look vind ik niet handig werken zonder touchscreen. Bestandsbeheer, opstarten en wat andere functies is verbeterd in Windows 8. Voor mij wel de moeite waard.

Waar koop jij Win7 Ultimate voor tien euro? :D

Terug
Naar boven