XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zo'n zakmes is altijd wel leuk speelgoed, vroeger deed ik die dingen ook allemaal verzamelen vanuit de kermis... Die van jou zal wel wat duurder gekost hebben.

Maar, wat heb je er eigenlijk aan? Voor de sier, voor de lol of echt voor eigen gebruik?

Zo'n zakmes is altijd wel leuk speelgoed, vroeger deed ik die dingen ook allemaal verzamelen vanuit de kermis... Die van jou zal wel wat duurder gekost hebben.

Maar, wat heb je er eigenlijk aan? Voor de sier, voor de lol of echt voor eigen gebruik?

Kosten geen drol die dingen, ga hem met het vissen gebruiken, en is altijd handig om bij je te hebben.

ButchMcDick does it again! :D
Wederom een spiegel gekocht en het leuke ervan is, dat je jezelf ook ziet in het 'plaatje':

33nyyq8.jpg

Zojuist een spiegel van Sylvester Stallone gekocht. :D

359kfic.jpg

PS moet wederom schoon gemaakt worden.

Spiegel van Arnold gekocht op marktplaats. Moest em per se hebben. :)

11qplie.jpg

PS moet nog wel schoon gemaakt worden. ;)

Sjaaltje
IMG00088-20121026-1556.gif

Harman_AKG_K830BT_Wireless_Bluetooth_headphones.jpg

AKG K830BT

leuk voor tijdens het trainen :)

Binnenkort een kleine review?

Nah, ik heb gelijk de metro-look zoveel mogelijk er uit gesloopt en heb nu weer een Startknop d.m.v. Stardock Start8. Windows 8 start sneller op dan Windows 7 en heeft wat voordelen wat betreft bestandsbeheer, task manager en wat andere functionaliteit. In look die ik nu heb is het echter niet veel anders dan Win 7, ging mij vooral om nog wat sneller opstarten en de verbeterde functies als je bestanden kopieert of je resources gebruik wilt monitoren.

Nah, ik heb gelijk de metro-look zoveel mogelijk er uit gesloopt en heb nu weer een Startknop d.m.v. Stardock Start8. Windows 8 start sneller op dan Windows 7 en heeft wat voordelen wat betreft bestandsbeheer, task manager en wat andere functionaliteit. In look die ik nu heb is het echter niet veel anders dan Win 7, ging mij vooral om nog wat sneller opstarten en de verbeterde functies als je bestanden kopieert of je resources gebruik wilt monitoren.

Hoe vaak start jij je computer op ? Ik alleen als het moet van microsoft (eens per maand of zo). Standby/hibernate doen het prima. Er is geen reden om af te sluiten en opnieuw op te starten.

Hoe vaak start jij je computer op ? Ik alleen als het moet van microsoft (eens per maand of zo). Standby/hibernate doen het prima. Er is geen reden om af te sluiten en opnieuw op te starten.

Je update nooit je drivers? Je installeert geen programma's? Meestal na zo'n update toch wel een opstart vereist.

Verder vind ik 15 tot 20 seconden wachten tot ik bij mijn desktop kan geen probleem, Hibernate vreet ruimt d.m.v. het hiberfil.sys file. Die ruimte gebruik ik liever voor programma's en overhead op mijn SSD.

:roflol: + veel

Bij iPhone moeten ze gewoon sowieso die in ear dingen doen.. Die geven wel redelijk geluid. Die standaard dingen zijn echt troep.
Dat heb ik sowieso nooit gesnapt van apple. Ze prentendere altijd de beste spullen te verkopen en high-end alles enzo, maar die oortjes zijn slechtere kwaliteit dan de oortjes uit de euro-bak van de wibra

Ik beweer ook niet dat ze beste geluid hebben hoor :p

Maar logitec is wel heel slecht als je beetje naar muziek wilt luisteren.. Voor een beetje beuken is het wel leuk, komt nog aardig wat geluid uit.

Logitech maakt prima oordopjes. De Ultimate ears serie van hun is echt geweldig...

Terug
Naar boven