Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

voor die prijs, had ik liever een Ipad gehad. waarom heb je voor een acer gekozen?

in b4 apple Vs. acer reltopic
srs :o

Omdat Acer een Windows 8 tablet heeft met een volledige versie van Windows 8, dus de desktop/laptop versie. Samsung heeft er ook 1 maar die vind ik te duur en heeft lagere specs. Alles wat ik doe vind plaats in een Windows omgeving en lang niet alles daarvan werkt probleemloos op een Ipad of Android tablet. Je hebt ook Windows 8 RT en dat is weer vergelijkbaar met een Android tablet of Ipad.

Bij de Acer krijg je dan ook wat extra's.
http://www.tabletcenter.nl/product/220619/category-198098-windows-8-tablet/acer-iconia-tab-w700.html

Er is ook een versie met i5 en 128GB SSD, prijs onbekend.

@rijtjeshuis gozer: Ligt nog geen Windows 8 tablet in de winkel in Nederland. De paar buitenlandse reviews die er zijn, zijn positief over Windows 8/Windows 8 RT.

Laatst bewerkt:
Omdat Acer een Windows 8 tablet heeft met een volledige versie van Windows 8, dus de desktop/laptop versie. Samsung heeft er ook 1 maar die vind ik te duur en heeft lagere specs. Alles wat ik doe vind plaats in een Windows omgeving en lang niet alles daarvan werkt probleemloos op een Ipad of Android tablet. Je hebt ook Windows 8 RT en dat is weer vergelijkbaar met een Android tablet of Ipad.

Bij de Acer krijg je dan ook wat extra's.
http://www.tabletcenter.nl/product/220619/category-198098-windows-8-tablet/acer-iconia-tab-w700.html

Er is ook een versie met i5 en 128GB SSD, prijs onbekend.

@rijtjeshuis gozer: Ligt nog geen Windows 8 tablet in de winkel in Nederland. De paar buitenlandse reviews die er zijn, zijn positief over Windows 8/Windows 8 RT.

Leuk ding! Met nog goeie hardware voor de prijs en formaat.
Zou persoonlijk ook kiezen voor Ipad, maar dit ziet er wel uit als een goeie tegenhanger voor iemand die geen iOS /OSX wil!

Vanmiddag schermpje binnengekregen terwijl er stond dat er 4 dagen levertijd is en ik vandaag om 21u een mail kreeg dat mijn pakket is verzonden.... Is wel even wennen zo'n scherm.

Weet iemand of ik ergens kan instellen dat wanneer ik een venster open deze niet automatisch over het gehele scherm spreidt, maar aan één kant bijvoorbeeld een balk vrij laat. Vindt dat sommige programma's iets te veel worden uitgerekt.... First world problems :(

sorry voor dubbele post

Vanmiddag schermpje binnengekregen terwijl er stond dat er 4 dagen levertijd is en ik vandaag om 21u een mail kreeg dat mijn pakket is verzonden.... Is wel even wennen zo'n scherm.

Weet iemand of ik ergens kan instellen dat wanneer ik een venster open deze niet automatisch over het gehele scherm spreidt, maar aan één kant bijvoorbeeld een balk vrij laat. Vindt dat sommige programma's iets te veel worden uitgerekt.... First world problems :(

sorry voor dubbele post

The ****?

Nice stats btw

Epic troll

OT:
4,5kg whey
4kg oats

no-shit-sherlock.jpg

vandaag ook Novation Launchpad binnengekregen... Geruild tegen een keyboard wat minder waard was. Geen idee of ik hem hou, maar voorlopig iig een leuk speeltje derbij.

Hieronder videotje waarin die wordt gebruikt. Heb er alleen niet de skills bijgekregen:(

http://www.youtube.com/watch?v=lTx3G6h2xyA

Laatst bewerkt:
Kunstmatige smaakstoffen....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 12:50 ----------

sorry voor dubbele post

Ik kreeg bijna pleinvrees met mijn 24" monitor en een "tennis-nek" van het heen en weer kijken in het begin... (maar het went)

Je kunt iets als winsplit gebruiken om de indeling standaard te maken (maar handmatig gaat net zo goed)

:)

Laatst bewerkt:

Ik kreeg bijna pleinvrees met mijn 24" monitor en een "tennis-nek" van het heen en weer kijken in het begin... (maar het went)

Je kunt iets als winsplit gebruiken om de indeling standaard te maken (maar handmatig gaat net zo goed)

Nice, waar heb je die gekocht?

Zoo weer 1TB bij.. Dat zijn toch weer enkele downloads :o

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn scherm staat achter een bureau van 80cm diep, dus dat valt bij mij wel mee. Ben er zeker tevreden over. Lekker gamen en voor muziek productie is het al helemaal fijn.

[Link niet meer beschikbaar]

Gvd de bittermandel is zoo lekker, die gooide mn moeder altijd in de cake, gvd herinneringen.

Deleted on request

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven