Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:)

Laatst bewerkt:
leuk wat heb je erin zitten?

hier ook nog 1 van 450 liter rio400.
daar zitten 3 waterschildpadden in.

2 van deze jongens

Malawi bakje :) zoiets als hieronder

bak2812.jpg

Laatst bewerkt:
ik had een tijdje een tanganyika bak maar had te weinig tijd ervoor. kreeg ook nooit dat zand mooi schoon gehouden.

Dat is hier ook wel eens een probleem. Heb nu speciale slakken die de boel opruimen.. Ze doen best goed werk.

Op de foto van het raam beetje vies :o

Dat is hier ook wel eens een probleem. Heb nu speciale slakken die de boel opruimen.. Ze doen best goed werk.

Op de foto van het raam beetje vies :o

zit nu in de laatste 2 weken van mn wedtrijd prep. misschien na mn wedstrijd en studie zet ik me aqua weer op. ik heb een 200L bak. wil graag een grotere maar wil zo min mogelijk onderhoud. volgens mij kan ik dan het beste een malawai bak nemen met grind.

Het is veel werk idd.. Fijn zand helpt beter gaat het vuil niet zo tussen zitten heb je ook onder onderhoud.
Niet te veel poespas erin heb je zo min mogelijk werk eraan..

Zout is wel wat meer werk.. Zeker 2 keer in de week grote watertest. Eiwitafschuimers schoon houden, vuil bijhouden ivm met no2bommetjes..
Om de 2 weken grote waterwissel...
Uiteindelijk heb je er een routine in en gaat het eigenlijk vanzelf

Ik heb een mooi shirtje gekocht vandaag.

Haha nee komt goed

Het is veel werk idd.. Fijn zand helpt beter gaat het vuil niet zo tussen zitten heb je ook onder onderhoud.
Niet te veel poespas erin heb je zo min mogelijk werk eraan..

Zout is wel wat meer werk.. Zeker 2 keer in de week grote watertest. Eiwitafschuimers schoon houden, vuil bijhouden ivm met no2bommetjes..
Om de 2 weken grote waterwissel...
Uiteindelijk heb je er een routine in en gaat het eigenlijk vanzelf

:eek:
Damn!! Super mooi! maar klinkt niet echt als iets voor mij met die spaarzame uurtjes vrije tijd :o

Heb je nog tips om cheap ass t nitrietgehalte te testen? Of gewoon zo'n kitje halen?

Terug
Naar boven