MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Deze is niet normaal.

Focus als een malle, NUL crash. Geen irritant druk gevoel of hartkloppingen.

Het lijkt wel alsof het geactiveerd wordt zodra je gaat sporten of muziek hoort.
Als je op de bank blijft zitten merk je er weinig van.
Maar als je dan gaat sporten kom je in een andere wereld. :)

Gebruik nu STRONG van B&F, ga ik ook zeker lekker op.

Het is echt bizar! Ik had 2 schepjes genomen.. Dacht zo'n klein k*t schepje werkt nooit.

Na mn been workout leek t alsof ik nog niet getraind had zoveel energie.
Dus nog een paar sets squat gepakt.

Resultaat dat ik nu al krom loop! Echt top spul! Maar de volgende keer gewoon 1 schepje :p

Reden dat ik de No-Xplode probeer is omdat ik in mn bulk zo weinig energie heb door het vele eten. Dat sloopt je. Probleem is nu opgelost :-)

lol

Eiwit zo'n 3 maanden, de rest staat ingepland in cycli, uiteindelijk kom ik uit op ca. 3 tot 4 maanden.

Totaalprijs; 300,- (valt dus wel mee)

En al dat gezeik van mensen die huilen om wel/niet het geld waard; maak je niet druk, het is niet JOUW geld, dus wat maakt het uit?
Daarbij zijn een aantal dingen dubbel, vanwege kortingsprijzen etc.
Ik kan OF 300 euro uitgeven aan uitgaan en etentjes, maar dat interesseert me niet, ik leef voor mijn sport, en ik kan vanwege MMA wedstrijden niet aan de AAS, dan is het LOGISCH dat je alles probeert om zo optimaal mogelijk te trainen.

eiwit zo'n 3 maanden, de rest staat ingepland in cycli, uiteindelijk kom ik uit op ca. 3 tot 4 maanden.

Totaalprijs; 300,- (valt dus wel mee)

en al dat gezeik van mensen die huilen om wel/niet het geld waard; maak je niet druk, het is niet jouw geld, dus wat maakt het uit?

qft

hij is er nogal trots op klaarblijkelijk lol

Ik ben VERDOMME heel trots op hoe serieus ik deze sport neem ja!
Daarnaast heb ik een suplog.
En ik word er verdomme nog belachelijk voor gemaakt ook.
Moet niet gekker worden. Ik train al 4 jaar, ik weet wat ik doe.

Zoals ik al zei;

Ik kan OF 300 euro uitgeven aan uitgaan en etentjes, maar dat interesseert me niet, ik leef voor mijn sport, en ik kan vanwege MMA wedstrijden niet aan de AAS, dan is het LOGISCH dat je alles probeert om zo optimaal mogelijk te trainen. Als jij moet vechten tegen een ander beest wil je ook 100% optimaal in vorm zijn.

4 jaar? dan zou ik toch maar keertje naar de anabolen grijpen hoor

Laat je niet zo opnaaien man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MMA is gewoon homo sm met kleren aan :trollface:

Mag ik wat Magnificent met extra elektrolyten alsjeblieft.

Shugga relax neem het met een korreltje zout. het is wel DBB he

nu ben ik wel benieuwd naar zn voeding en training als hij het zo serieus neemt, lol.

nah persoonlijk denk ik dat supps echt minimaal bij dragen en zelf helemaal niets als je voeding niet op orde is. ik zit nu 2 weeks out van mn eerste wedstrijd en het enige wat ik neem aan supps is : whey/cassein, glutamine, caffeine, multivits, dextrose, omega369 en magnesium. waarvan een deel dus alleen maar is om niet ziek te worden in deze zware periode.

Dan kan je gewoon aan de AAS hoor.

Of je moet in Amerika vechten op pro niveau....

Heel nederlands MMA wereld gebruikt.

Nu zeg ik niet dat je moet gaan gebruiken ofzo hoor haha

Het is meer mij eigen keuze, vanuit ethisch oogpunt. Daarbij ben ik nu 26, ik heb nog ZAT tijd om aan de aas te gaan :)

4 jaar? dan zou ik toch maar keertje naar de anabolen grijpen hoor

Zeg ecto-sukkeltje, ik zou wat minder praten, of die sneue foto van je offline halen.
Een foto van mij hieronder, zin om jou ermee te vergelijken? Post maar een fototje in het daarbij horende topic :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om maar weer even te laten zien dat ik geen debiel ben die maar wat aanrommelt.
Ik ben erg lang, dat is dus mega-lastig, want je hebt meer massa nodig om er goed uit te zien.
Foto is redelijk recent, ben nu aan het cutten.

Popcorn_02_Stephen_Colbert.gif

Terug
Naar boven