AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

je kan ook van die losse testjes kopen.. koffer ben je rond 100 kwijt denk ik.. daar zitten ook veel dingen in die eigenlijk niet nodig zijn..

vaak willen ze ook nog wel eens testen in de winkel.. de 1 vraagt er geld voor ander niet..
vaak als je beetje je spulletje bij zelfde koopt testen ze wel gratis voor je

vaak proberen ze je ook van die watersticks aan te smeren maar die zijn niet zo heel goed.. meten niet nauwkeurig

die losse testjes zijn vaak 10 per stuk.

O dan neem ik wel n potje mee van de week.

Set van 100 euro never voor dit bakje, dan maar n paar dode tetratjes

ik heb visjes van 65 euro erin ;) koraal van 70 euro en nog meer hehehe dat wil ik niet kapot hebben :D
margoed als je 4 keer in de maand nieuwe tetra's moet kopen wordt het ook duurkoop hoor

Ja dat snap ik dan inderdaad, nee komt wel goed joh

KNALLEN

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, ik heb t voor t eerst gekocht. Geen idee of t wat is.

Vanmiddag mn eerste training ermee, uurtje / 45 min van te voren innemen en gaan!

Zal mn bevindingen wel ff posten.

Ja, ik heb t voor t eerst gekocht. Geen idee of t wat is.

Vanmiddag mn eerste training ermee, uurtje / 45 min van te voren innemen en gaan!

Zal mn bevindingen wel ff posten.

Deze is niet normaal.

Focus als een malle, NUL crash. Geen irritant druk gevoel of hartkloppingen.

Het lijkt wel alsof het geactiveerd wordt zodra je gaat sporten of muziek hoort.
Als je op de bank blijft zitten merk je er weinig van.
Maar als je dan gaat sporten kom je in een andere wereld. :)

Gebruik nu STRONG van B&F, ga ik ook zeker lekker op.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang:

Supp gon be supp

Dan te bedenken dat je van 20ml vloeistof meer gained dan met al die supps :trollface:

haters gonna hate, U all jelly.
Optimale groei is optimale groei.
En al zou het maar 5% extra massa opeveren, da is het me nog steeds het geld helemaal waard.

Mu'fuka I makez it Rain! :D

Dan te bedenken dat je van 20ml vloeistof meer gained dan met al die supps :trollface:

Blijf liever natty, ieder z'n ding he.

Strong tegenspraak is strong.

Dan eerder whey en magnificent. Strong is rommel, crea is omnomnom

Dacht dat dat magnificent iets van BCAA was ofzo. Maar goed, dan nog is het geldverspilling, voor wat minder heb je 'normale' creatine zonder bullshit.

En strong, tsja, nodig heb je het zeker niet, maar een beetje cafeïne en wat pomp voor de training kan ik wel begrijpen.

Dacht dat dat magnificent iets van BCAA was ofzo. Maar goed, dan nog is het geldverspilling, voor wat minder heb je 'normale' creatine zonder bullshit.

En strong, tsja, nodig heb je het zeker niet, maar een beetje cafeïne en wat pomp voor de training kan ik wel begrijpen.

Magnificent is een carb-product, met creatine, vitamines, peptides, BCAA en electrolyten, gewoon degelijk dus.

DAA is een persoonlijke voorkeur, maar wel bewezen effectief.

Alles wat ik heb staan is in principe de basis qua supplementen, kies er alleen voor om alleen gelijk de HELE basis te kopen :)

Terug
Naar boven