AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Het is meer mij eigen keuze, vanuit ethisch oogpunt. Daarbij ben ik nu 26, ik heb nog ZAT tijd om aan de aas te gaan :)

Zeg ecto-sukkeltje, ik zou wat minder praten, of die sneue foto van je offline halen.
Een foto van mij hieronder, zin om jou ermee te vergelijken? Post maar een fototje in het daarbij horende topic :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om maar weer even te laten zien dat ik geen debiel ben die maar wat aanrommelt.
Ik ben erg lang, dat is dus mega-lastig, want je hebt meer massa nodig om er goed uit te zien.
Foto is redelijk recent, ben nu aan het cutten.
Hoelang van die 4 jaar ben je serieus bezig met goede voeding en training?

Het is meer mij eigen keuze, vanuit ethisch oogpunt. Daarbij ben ik nu 26, ik heb nog ZAT tijd om aan de aas te gaan :)

Zeg ecto-sukkeltje, ik zou wat minder praten, of die sneue foto van je offline halen.
Een foto van mij hieronder, zin om jou ermee te vergelijken? Post maar een fototje in het daarbij horende topic :)

Om maar weer even te laten zien dat ik geen debiel ben die maar wat aanrommelt.
Ik ben erg lang, dat is dus mega-lastig, want je hebt meer massa nodig om er goed uit te zien.
Foto is redelijk recent, ben nu aan het cutten.

Pantrolf levert op dit forum vaak nuttige informatie en de foto op zijn profiel komt uit 2009, ik durf met zekerheid te zeggen dat hij er buffer bij staat dan jij er bij staat.

on a side-note, zo indrukwekkend is je fysiek niet.Maar ik weet natuurlijk niet hoelang je er voor bezig bent geweest.

4 jaar? Hmm not impressed

mckayla-not-impressed-template.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben GEEN bodybuilder.
Mijn EERSTE passie is altijd MMA geweest.
Af en toe krachttraining erbij, maar ik ga nu pas van gewichtsklasse wisselen, dus ik kan nu eindelijk groter worden.

Als ik 4 jaar alleen had ge-bb'ed had ik er anders uit gezien.

Pantrolf levert op dit forum vaak nuttige informatie en de foto op zijn profiel komt uit 2009, ik durf met zekerheid te zeggen dat hij er buffer bij staat dan jij er bij staat.

on a side-note, zo indrukwekkend is je fysiek niet.Maar ik weet natuurlijk niet hoelang je er voor bezig bent geweest.
Voor 1.97 vind ik mijn fysiek eigenlijk best strak.

Maar whatever, dit is een topic waarin je fotos post van je nieuwe aanwinsten, blijkbaar is het ook een topic waarin iedereen elkaar afzeikt over die aanwinsten. Zielige toestanden. I'm out, jelly bitches be mirin'

Laatst bewerkt:
DBB=afzeiken

:kiss:

xperia-t-android-smartphone-sonymusic-nospeaker-460.jpg

Xperia T

Vind ze persoonlijk zelf te duur, maar heb een paar andere merken uitgeprobeerd en niets die de kwaliteit evenaard jammer genoeg..

Eindelijk terug deftig scheren :D

Vind ze persoonlijk zelf te duur, maar heb een paar andere merken uitgeprobeerd en niets die de kwaliteit evenaard jammer genoeg..

Eindelijk terug deftig scheren :D

Klopt, bestel ze altijd via internet, scheelt een paar euro

Black ops 2 gehaald:)

CPU cooler: Noctua NH-C14
SSD: Samsung 128GB 2.5" SATA III
MoBo: Gigabyte GA-Z77X-D3H
Memory: Corsair 16GB 1600MHz CL10 DDR3 (2x, dus 32gb totaal)
PSU: Corsair CMPSU-750AXEU
HDD: Seagate 2TB SATA HDD (2x)
CPU: Intel i7-3770K
Case: Fractal Design Define R4
GPU: Asus HD 7970 Matrix Premium
Monitor: DELL UltraSharp U2410

Terug
Naar boven