MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wat voor muziek maak je eigenlijk?

Wat voor muziek maak je eigenlijk?

Ben heel lang bezig geweest met letterlijk van alles maken. Vooral om zo zoveel mogelijk technieken te leren en heb sws een vrij brede smaak. Focus me tegenwoordig wat op deephouse/ (minimal) techno. Ben eigenlijk ook sinds dat ik met ableton ben begonnen me er pas serieuzer in gaan verdiepen. Was eerst meer een beetje "k*tten", paar loopjes maken hier een kleine arrangement van maken. Ben nu meer bezig met de sound design kant ervan (goed masteren, eq-en, etc), maar heb nog veel te leren.
Ben op dit moment bezig met 2 techno tracks. De ene is vrij duister en de andere vrij melodieus.
check karma voor linkje naar soundcloud.

En jij?

Laatst bewerkt:
Vooral progressive house.
Wil in een nieuw huisje waar ik naar aan het kijken ben een studiotje voor mezelf maken!

Zal zo je music ff checken!

asus-a55dr-sx091v.jpg

Nice Asus is erg goed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker knallen door de bosse en op het strand.

helemaal Deore XT afgemonteerd lees ik op internet? hoeveel heb je ervoor betaald? nieuw of 2de hands? nouja ben sowieso jaloers :p

yeah :)

niet heel duur. Heel veel gespeurd

http://www.fietssportief.nl/nl/producten/xtrail-mountainbikes/xtrail-mountainbike-2012-save-6-0/955

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:23 ----------

Heb je er ook een paar pedalen bijgekocht? :o

Hahaha yesss zit er bij

oh op die site kwam ik ook uit.
dacht alleen dat het deze was die je gehaald had: http://www.fietssportief.nl/nl/producten/xtrail-mtb-26inch/xtrail-mountainbike-2012-mud-9-0/954 maar hij is dus deore afgemonteerd. dat is weer net iets minder maarja goed genoeg. maar 500 euro is idd een leuk prijsje voor een fiets met deze afmontage en levenslange garantie op het frame. denk alleen dat de restwaarde niet heel groot zal zijn omdat xtrail niet echt een bekend merk is/goed bekend staat. (al zal dat vooral tussen de oren zitten bij de meeste. die zijn gewoon geil van cube, specialized, trek etc.)

Laatst bewerkt:
oh op die site kwam ik ook uit.
dacht alleen dat het deze was die je gehaald had: http://www.fietssportief.nl/nl/producten/xtrail-mtb-26inch/xtrail-mountainbike-2012-mud-9-0/954 maar hij is dus deore afgemonteerd. dat is weer net iets minder maarja goed genoeg. maar 500 euro is idd een leuk prijsje voor een fiets met deze afmontage en levenslange garantie op het frame. denk alleen dat de restwaarde niet heel groot zal zijn omdat xtrail niet echt een bekend merk is/goed bekend staat. (al zal dat vooral tussen de oren zitten bij de meeste. die zijn gewoon geil van cube, specialized, trek etc.)

Ik zit met een beperkt budget en dit is denk ik wel een leuke fiets om mee te beginnen. Hier in de buurt zit een XT parcour. En verder zal ik ook wel gaan fietsen in Valkenburg.

Ik hoop dat de fiets het gaat overleven. Zat eerst te kijken naar 26ers op matrabike. Maar las al snel dat het troep was en dat het waarschijnlijk na een paar maanden al na de klote is.

Van het voor jaar nog weg bandjes kopen

Bijzonder slechte ervaring met Asus, na 4 maanden normaal gebruik was de voeding al stuk. Vervolgens 2(!) Maanden op vervanging zitten wachten om een inferieur model terug te krijgen. Ik had namelijk een van de topmodellen gekocht (1600eur) en kreeg een model van 600 EUR er voor terug, met als redenatie dat in die 4 maanden de waarde gedaald zou zijn...

Mijn Asus doet het na 7 jaar anders nog prima. Zelfs de originele accu gaat nog een uur mee.

Zal zoals gewoonlijk wel van het model en bijbehorende prijskaartje afhangen wat de kwaliteit is ;)

Was het vlaggenschip van Asus die ik gekocht had hoor...

wat meer als een jaar geleden asus laptop gekocht en accu is nu al ff kapot.... moet altijd aan de netstroom hangen anders valt hij uit.

Terug
Naar boven