- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Was het vlaggenschip van Asus die ik gekocht had hoor...
slechte batch ? xD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het vlaggenschip van Asus die ik gekocht had hoor...
+1

je meent het
Dit is de Amerikaanse Akita, vind ik persoonlijk wat mooier dan de Japanse.Is dat een japanese dog oftewel een amerikaanse akita of de echte akita inu?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziehier peanuts nieuwe chickmagnet
Asus is ook gewoon bizar slecht, ik heb nog nooit zo'n slechte klanten'service' meegemaakt.Bijzonder slechte ervaring met Asus, na 4 maanden normaal gebruik was de voeding al stuk. Vervolgens 2(!) Maanden op vervanging zitten wachten om een inferieur model terug te krijgen. Ik had namelijk een van de topmodellen gekocht (1600eur) en kreeg een model van 600 EUR er voor terug, met als redenatie dat in die 4 maanden de waarde gedaald zou zijn...
Bijzonder slechte ervaring met Asus, na 4 maanden normaal gebruik was de voeding al stuk. Vervolgens 2(!) Maanden op vervanging zitten wachten om een inferieur model terug te krijgen. Ik had namelijk een van de topmodellen gekocht (1600eur) en kreeg een model van 600 EUR er voor terug, met als redenatie dat in die 4 maanden de waarde gedaald zou zijn...