AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Gewoon slecht bedrijf, erg slechte service.
Vanaf nu gewoon MacBook pro.

Gelieve Asus niet af te kraken hier, typ nu mijn eerste berichtje vanaf m'n flaptop :)

n5h2py.jpg

Geniaal beest, wat voor ras is het?

Is dat een japanese dog oftewel een amerikaanse akita of de echte akita inu?

Ik vond akita's altijd al mooi, maar de amerikaanse is idd leuker! :) Veel plezier ermee!

Een Akita wordt toch een reus van een hond juist of heb ik de verkeerde voor me?

Valt wel mee, de schofthoogte van een rottweiler zo beetje dacht ik.

[nerd mode on]

132502.jpg

Bijzonder slechte ervaring met Asus, na 4 maanden normaal gebruik was de voeding al stuk. Vervolgens 2(!) Maanden op vervanging zitten wachten om een inferieur model terug te krijgen. Ik had namelijk een van de topmodellen gekocht (1600eur) en kreeg een model van 600 EUR er voor terug, met als redenatie dat in die 4 maanden de waarde gedaald zou zijn...
Asus is ook gewoon bizar slecht, ik heb nog nooit zo'n slechte klanten'service' meegemaakt.

Bijzonder slechte ervaring met Asus, na 4 maanden normaal gebruik was de voeding al stuk. Vervolgens 2(!) Maanden op vervanging zitten wachten om een inferieur model terug te krijgen. Ik had namelijk een van de topmodellen gekocht (1600eur) en kreeg een model van 600 EUR er voor terug, met als redenatie dat in die 4 maanden de waarde gedaald zou zijn...

Garantie is garantie, je hoort gewoon hetzelfde product te krijgen. Tenzij het geen garantie was, in dat geval waren ze niet eens verplicht om iets te sturen. Dus ben benieuwd hoe dit kan?

Over hun klantenservice heb ik al meer mensen horen klagen. Asus kwam er enkele jaren geleden echter wel goed uit bij onderzoek naar technische problemen bij laptops.

Terug
Naar boven