XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb juist zeer goede ervaringen met Asus

Ik heb ook best goeie ervaringen met Asus. Mijn ouwe laptop doodgegaan pas na 4+ jaar, scherm brak eraf :/
Maar ik koop ze altijd bij MyCom, als er wat gebeurt breng je daar, maak je beetje ruzie....wordt ter plekke geregeld :D

Asus is ook gewoon bizar slecht, ik heb nog nooit zo'n slechte klanten'service' meegemaakt.

WOOW wat een afkraak tegen Asus! Mijn nieuwe ASUS wordt binnen nu en een uur thuis bezorgt!

Ik ben echt MEGA tevreden met ASUS!

Zelfs als je in de winkels komt bij service point, iedereen komt een ACER terug brengen, dat zijn echt pas k*t dingen.
Heb 2 Asus laptops gehad, beest van apparaten zijn het. Gaan NOOIT stuk, NOOIT rare kwaaltjes.

Ben afgelopen week eerst langs allemaal winkels geweest, iedereen zegt dat Asus 1 van de beste merken is die ze verkopen. Kost wat meer, maar dan heb ik ook wat. Maar als je op internet zoekt kan je ze ook voor een goeie prijs kopen.

Ziehier peanuts nieuwe chickmagnet
Het werkt al terwijl ik hem zondag pas heb.
Ongeveer even lang als het baasje dus. :rolleyes:
Baby-obama.jpg

WOOW wat een afkraak tegen Asus! Mijn nieuwe ASUS wordt binnen nu en een uur thuis bezorgt!

Ik ben echt MEGA tevreden met ASUS!

Zelfs als je in de winkels komt bij service point, iedereen komt een ACER terug brengen, dat zijn echt pas k*t dingen.
Heb 2 Asus laptops gehad, beest van apparaten zijn het. Gaan NOOIT stuk, NOOIT rare kwaaltjes.

Ben afgelopen week eerst langs allemaal winkels geweest, iedereen zegt dat Asus 1 van de beste merken is die ze verkopen. Kost wat meer, maar dan heb ik ook wat. Maar als je op internet zoekt kan je ze ook voor een goeie prijs kopen.

Ik heb een Acer, goed apparaat.

Garantie is garantie, je hoort gewoon hetzelfde product te krijgen. Tenzij het geen garantie was, in dat geval waren ze niet eens verplicht om iets te sturen. Dus ben benieuwd hoe dit kan?

Over hun klantenservice heb ik al meer mensen horen klagen. Asus kwam er enkele jaren geleden echter wel goed uit bij onderzoek naar technische problemen bij laptops.

Heb na lang klagen nog een extra vergoeding gehad, maar dat waren ze in eerste instantie niet bepaald van plan om te geven.

Vanaf nu gewoon lekker Macbook Pro, werkt echt heerlijk

Ik heb een Acer, goed apparaat.

Had ook een Acer, binnen 2 jaar al zoveel kwaaltje. Scherm viel telkens half uit, moest ik de helderheid helemaal naar beneden doen en weer omhoog. Accu was totaal overleden, daarnaast viel ie totaal uit zodra hij te warm werd. 1 of ander hitte probleem.

Begrijp geen reet van die windows 8!

Doe mij maar alles wat daarvoor kwam.
Zit geen kruisjes rechts boven in de hoek van je "apps" of terwijl programmas.
Je kan alleen terug gaan naar het start menu of vroeger geopende apps.
Blijft de rest dan gewoon open staan ofzo?

Begrijp geen reet van die windows 8!

Doe mij maar alles wat daarvoor kwam.
Zit geen kruisjes rechts boven in de hoek van je "apps" of terwijl programmas.
Je kan alleen terug gaan naar het start menu of vroeger geopende apps.
Blijft de rest dan gewoon open staan ofzo?

je kan hem wel aflsuiten linksbovenin en dan rechtermuisknop afsluiten

vind het wel grappig... even wennen..

Klopt kwam er net 1 minuut geleden achter!

Blijf het vaag vinden allemaal dat windows 8 :D

Alles wat nieuw is moet even wennen...
Ik heb het nu al tijdje.. (vanaf dag dat hij uitkwam) en het eerste wat ik dacht was omg geef mij maar weer oude terug dit word niets.. Maar nu vind ik het wel grappig en werkt als vanouds

Ben opzoek naar een ssd schijf van 120gb. Veel keus met een redelijke kleine prijs verschil. Maakt het veel uit welke ik kies? dacht zelf aan de ocz vertex 4, corsair force 3, samsung 840 series pro of intel 520 series.

Ben opzoek naar een ssd schijf van 120gb. Veel keus met een redelijke kleine prijs verschil. Maakt het veel uit welke ik kies? dacht zelf aan de ocz vertex 4, corsair force 3, samsung 840 series pro of intel 520 series.

ga voor crucial m4 of samsung 840 serie

Terug
Naar boven