- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee, de schofthoogte van een rottweiler zo beetje dacht ik.

Asus is ook gewoon bizar slecht, ik heb nog nooit zo'n slechte klanten'service' meegemaakt.
Het werkt al terwijl ik hem zondag pas heb.
WOOW wat een afkraak tegen Asus! Mijn nieuwe ASUS wordt binnen nu en een uur thuis bezorgt!
Ik ben echt MEGA tevreden met ASUS!
Zelfs als je in de winkels komt bij service point, iedereen komt een ACER terug brengen, dat zijn echt pas k*t dingen.
Heb 2 Asus laptops gehad, beest van apparaten zijn het. Gaan NOOIT stuk, NOOIT rare kwaaltjes.
Ben afgelopen week eerst langs allemaal winkels geweest, iedereen zegt dat Asus 1 van de beste merken is die ze verkopen. Kost wat meer, maar dan heb ik ook wat. Maar als je op internet zoekt kan je ze ook voor een goeie prijs kopen.
Garantie is garantie, je hoort gewoon hetzelfde product te krijgen. Tenzij het geen garantie was, in dat geval waren ze niet eens verplicht om iets te sturen. Dus ben benieuwd hoe dit kan?
Over hun klantenservice heb ik al meer mensen horen klagen. Asus kwam er enkele jaren geleden echter wel goed uit bij onderzoek naar technische problemen bij laptops.
Begrijp geen reet van die windows 8!
Doe mij maar alles wat daarvoor kwam.
Zit geen kruisjes rechts boven in de hoek van je "apps" of terwijl programmas.
Je kan alleen terug gaan naar het start menu of vroeger geopende apps.
Blijft de rest dan gewoon open staan ofzo?
je kan hem wel aflsuiten linksbovenin en dan rechtermuisknop afsluiten
vind het wel grappig... even wennen..

Klopt kwam er net 1 minuut geleden achter!
Blijf het vaag vinden allemaal dat windows 8![]()
Ben opzoek naar een ssd schijf van 120gb. Veel keus met een redelijke kleine prijs verschil. Maakt het veel uit welke ik kies? dacht zelf aan de ocz vertex 4, corsair force 3, samsung 840 series pro of intel 520 series.
Ben opzoek naar een ssd schijf van 120gb. Veel keus met een redelijke kleine prijs verschil. Maakt het veel uit welke ik kies? dacht zelf aan de ocz vertex 4, corsair force 3, samsung 840 series pro of intel 520 series.