MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Jouw pak te koop zetten of je motor? :o En hoezo dan?

pak.. ik rij zelf niet. heb paar jaar geleden een scooter ongeluk gehad ik ging toen met 80 onderuit doordat ik verblind werd door een auto met groot licht op terwijl ik net in een bocht zat.
sindsdien zit ik niet zo lekker meer achterop.. voor mezelf niet lekker maar ook voor de bestuurder niet zo fijn:)

pak.. ik rij zelf niet. heb paar jaar geleden een scooter ongeluk gehad ik ging toen met 80 onderuit doordat ik verblind werd door een auto met groot licht op terwijl ik net in een bocht zat.
sindsdien zit ik niet zo lekker meer achterop.. voor mezelf niet lekker maar ook voor de bestuurder niet zo fijn:)

Oei met 80 onderuit.. Niks aan overgehouden?

Missnuke!:mad:

Een scooter is ook niet gemaakt om 80 op te rijden :o

Oei met 80 onderuit.. Niks aan overgehouden?

2 schaafwonden tot op botje:o op voet en knie.. helaas litteken. knieschijf gescheurd en 2 weken later kreeg ik ook nog infectie aan voet omdat het niet ontsmet was... ze haalde er nog een steentjes uit..

scooter had niets hahahah
helm was wel kapot... takkeherrie er ook in tijdens de val.. lag 15 meter verder als scooter ging best hard

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 15:07 ----------

Missnuke!:mad:

Een scooter is ook niet gemaakt om 80 op te rijden :o

ging prima hoor.. kon nog harder:p zat in bocht:)

2 schaafwonden tot op botje:o op voet en knie.. helaas litteken. knieschijf gescheurd en 2 weken later kreeg ik ook nog infectie aan voet omdat het niet ontsmet was... ze haalde er nog een steentjes uit..

scooter had niets hahahah
helm was wel kapot... takkeherrie er ook in tijdens de val.. lag 15 meter verder als scooter ging best hard

Damn best heftig. Ben een keer met 20 onderuit toen er ijs lag, kon geeneens meer normaal lopen van de pijn aan mn heupen :o
Wel een wonder dat die scooter oke was, zaten niet veel kappen op zeker? Normaal zijn die helemaal verziekt na zo'n val.

Damn best heftig. Ben een keer met 20 onderuit toen er ijs lag, kon geeneens meer normaal lopen van de pijn aan mn heupen :o
Wel een wonder dat die scooter oke was, zaten niet veel kappen op zeker? Normaal zijn die helemaal verziekt na zo'n val.

ja had hier en daar wat spierpijn..
ja idd stond er ook van te kijken ik gleed zijwaarts weg ving hem op knie klapte alleen om en schuurde lekker over grond.. toen is de scoot de berm in gegleden en ben ik over asfalt door gegaan..
ik maakte me alleen maar druk over scoot.. ik lag daar ook en ik hoorde scoot nog draaien dus kijk op en zie hem zo uitvallen.. ik helemaal in paniek.. maar goed hij lag op zijkant dus kreeg geen benzine meer whahah was trouwens gewoon een aprilia sr 50 met kappen hehe

Moet je maar leren bochten te maken :p

*kuch* vrouwen kunnen niet rijden *kuch*

ja had hier en daar wat spierpijn..
ja idd stond er ook van te kijken ik gleed zijwaarts weg ving hem op knie klapte alleen om en schuurde lekker over grond.. toen is de scoot de berm in gegleden en ben ik over asfalt door gegaan..
ik maakte me alleen maar druk over scoot.. ik lag daar ook en ik hoorde scoot nog draaien dus kijk op en zie hem zo uitvallen.. ik helemaal in paniek.. maar goed hij lag op zijkant dus kreeg geen benzine meer whahah was trouwens gewoon een aprilia sr 50 met kappen hehe

Gelukje bij een ongelukje haha. Sowieso was die scoot opgevoerd, was jij zo'n scooter chickie dan joh? :D

Gelukje bij een ongelukje haha. Sowieso was die scoot opgevoerd, was jij zo'n scooter chickie dan joh? :D

Idd. Ja iets idd maar 45 is niets hoor flinke tegenwind en je staat stil... Al me brommertjes waren opgevoerd naja eentje niet was eerste brommert een vespa ciao met trappers hahah wel grappig ding.. Alleen was altijd oppassen geblazen met trappers.. Als ze verkeerd stonden en je ging te plat door de bocht had je probleem Hehehe
Leuke tijd was het

Tokkie misnuke :roflol: ziet er altijd dom uit een chick op zo'n scooter

Tokkie misnuke :roflol: ziet er altijd dom uit een chick op zo'n scooter

Klein beetje ;)...

Laatste ben ik het niet mee eens... Ik vond het altijd heerlijk... van die knurften op scooters... Beetje dom lachen en wie trok er weg op het achterwieltje... Die bekkies.... Onbetaalbaar

Idd. Ja iets idd maar 45 is niets hoor flinke tegenwind en je staat stil... Al me brommertjes waren opgevoerd naja eentje niet was eerste brommert een vespa ciao met trappers hahah wel grappig ding.. Alleen was altijd oppassen geblazen met trappers.. Als ze verkeerd stonden en je ging te plat door de bocht had je probleem Hehehe
Leuke tijd was het

Toch geen ''girly'' scooter met roze accesoires overal he? :D
Schaam me nu dood voor die scooter tijd, maar leuk was het wel haha

Toch geen ''girly'' scooter met roze accesoires overal he? :D
Schaam me nu dood voor die scooter tijd, maar leuk was het wel haha

Nee Hahaha.. Zwart
Ach zo is het toch altijd... Heel wat uitgevreten met die dingen. Nu denk je echt levensgevaarlijk.. Maargoed op dat moment is het spannend en leuk

Scooter periode, goeie tijd :D (3-4 jaar geleden) Ik vond scooter chicks altijd wel leuk haha :cool:
Me opgevoerde Aerox staat nog steeds in de garage :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
image.jpg

Had de doosjes niet meer :D

een vespa ciao met trappers hahah wel grappig ding.. Alleen was altijd oppassen geblazen met trappers..

die had ik een (zonder die trappers dan :D), en die ging harder dan 85. levens gevaarlijk ding.. (srs)
waterkoeling enz. opgebouwd. leuk project geweest, alwel bijna 3 jaar geleden ding is inmiddels verkocht.

in Be4 wat een k*tding.

midden in het project..

34j8uvc.jpg

vy4ccm.jpg

die had ik een (zonder die trappers dan :D), en die ging harder dan 85. levens gevaarlijk ding.. (srs)
waterkoeling enz. opgebouwd. leuk project geweest, alwel bijna 3 jaar geleden ding is inmiddels verkocht.

in Be4 wat een k*tding.

midden in het project..
Nice!
Ik heb er ook veel aan gesleuteld.
Polini speed engine
13/13 carburateur
70cc cilinder (malossi volgensmij)
polini vario
proma circuit uitlaat
kick start blok

Idd levensgevaarlijk. Geen fatsoenlijke remmen en dunne bandjes.

Zo had ik ook een peugeot fox, gianelli shot eronder gelast, andere vario en koppeling, mooi afgesteld.
Ding woog 50kg en ging 85, spoot onder je togus vandaan!

Terug
Naar boven