AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nice, ben wel benieuwd wat je ervaringen zijn.

Wel het is men eerste mac die ik heb, dus kan niet vergelijken met vorig model natuurlijk.
Kan wel al beamen dat windows één groot beta programma is vergeleken met de eenvoudigheid die aplle hanteert.

Afgelopen week bestelde corsair carbide 400r case morgen terug sturen. Ik ga nu deze halen:
Een coolermaster silencio 650.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

x 2 om zowel mijn desktop en laptop door middel van de upgrade aanbieding voor een paar tientjes te veranderen van een illegale versie van windows 7 naar een compleet legale versie van windows 8 :D

Ik had eigenlijk niet de overstap willen maken, maar kon deze kans niet laten liggen

[Link niet meer beschikbaar]

x 2 om zowel mijn desktop en laptop door middel van de upgrade aanbieding voor een paar tientjes te veranderen van een illegale versie van windows 7 naar een compleet legale versie van windows 8 :D

Ik had eigenlijk niet de overstap willen maken, maar kon deze kans niet laten liggen

Beter had je het niet gedaan :p

Beter had je het niet gedaan :p

geef me eens een goede reden waarom dan niet ?

- naast het nieuwe start menu van windows 8 met al die vakjes ( die je overigens compleet naar eigen wens kan indelen of juist niet indelen ) heb je ook gewoon een normaal bureaublad bijna identiek aan windows 7
- alles wat ik gebruik en doe is ook compatible met windows 8 en omdat windows 8 nu het lead platform gaat zijn voor de ontwikkelteams van alle drivers en programmas gaat dat alleen maar beter worden. dus bent ook klaar voor de toekomst.
-prestaties in games als Bf3 zijn op mijn systeem niet merkbaar beter of slechter dus daar moet je het niet voor laten
-opstarttijd is merkbaar sneller
-intergratie met social media, en het sharen van bestanden met clouddiensten is veel beter ten opzichte van windows 7
- heb nu voor een koopje 2 legale keys die normaal honderden euros hadden gekost

De-Liquidatie-Dossiers.jpg

Niet echt bijzonder maar eindelijk is mijn dart set compleet :)
voor als ik in mij nieuwe huis ben......

Shafts/flight protectors/flights/surround(40Euro LOL:o)....

EDIT,
Dat lijkt mij ook wel wat , laat me weten of het wat is.. als je wilt :)

Doei Doei.......

[Link niet meer beschikbaar]

kan je niet alleen van een legale windows 7 upgraden?

Niet echt bijzonder maar eindelijk is mijn dart set compleet :)
voor als ik in mij nieuwe huis ben......

Shafts/flight protectors/flights/surround(40Euro LOL:o)....

EDIT,

Dat lijkt mij ook wel wat , laat me weten of het wat is.. als je wilt :)

Doei Doei.......

Met pitspoes er bij, doe je goed man.
Of is dat de caller ?

Nu hoef ik eindelijk de neushaartrimmer van mijn vader niet meer te gebruiken om mijn edele delen en oksels te trimmen/scheren

9000000012437292.jpg

Wel trendy hoor, drie afrokammetjes voor je zak.

haha idd, kan toch ook met een simpel scheermesje.

Ooit in mijn zak geknipt en ooit mezelf gesneden tussen mijn reet en balzak ... Never again ...

Die afrokammetje heb ik in principe alleen nodig voor mijn oksels. En ik ben van plan mijn benen eens te trimmen

(no homo)

Naja weet je ik ga zelf ook echt geen mesje op mn zak zetten, enkel ook de trimmer. En tja.. Ook hier hangt r wel eens bloed aan. :o

Terug
Naar boven