XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nice!
Ik heb er ook veel aan gesleuteld.
Polini speed engine
13/13 carburateur
70cc cilinder (malossi volgensmij)
polini vario
proma circuit uitlaat
kick start blok

Idd levensgevaarlijk. Geen fatsoenlijke remmen en dunne bandjes.

heb verschillende setups gehad.. van aangepaste blokjes tot Malossi reedvalve's

fijnste om te rijden was

60cc Pinasco + Eurocilindro LC kop & Polini radiateur.
getimede krukas (aangepast op 60cc pinasco)
13.13 Carb + malossi filter.
elek. kickblok, inlaat uitgeveild + cilinder poorten doorgetrokken in bijde carterhelften.
afgedraaid vliegwiel (1200gr)
Malossi Voorvario + FoxClutch 110mm (zeldzaam Hnnnggg:cool:)
Proma CC (geen Technigas namaak ding :rolleyes:) of Ninja Usine. (maar opvallend ding..)

fox Clutch ;)

sfebdy.jpg

Ik was meer van de schakelbrommertjes :)

Zo eentje, maar zonder spiegels :O
malaguti_drakon_nkd_ducati_corse_50_2007_2.jpg

Ik was sowieso veel cooler, ik had een derbi

Ik was sowieso veel cooler, ik had een derbi

van een derbi verwacht je ook dat ze snel gaan, van een Ciao niet.. daarom is dat zo leuk :)

annyway beide zijn betere keuzes dan rijdende WC potten (SBO sprinters buiten beschouwing gelaten) :cheer:

die had ik een (zonder die trappers dan :D), en die ging harder dan 85. levens gevaarlijk ding.. (srs)
waterkoeling enz. opgebouwd. leuk project geweest, alwel bijna 3 jaar geleden ding is inmiddels verkocht.

in Be4 wat een k*tding.

midden in het project..

http://i47.tinypic.com/34j8uvc.jpg
http://i45.tinypic.com/vy4ccm.jpg

nice ik had volgens mij model daavoor hahahah.. maar was wel echt een leuk dingetje:D
ja 85 op zon dingetje.. schudde alle kanten heen denk?

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 21:46 ----------

Zo had ik ook een peugeot fox, gianelli shot eronder gelast, andere vario en koppeling, mooi afgesteld.
Ding woog 50kg en ging 85, spoot onder je togus vandaan!

die heb ik ook gehad.. ging ook knetterhard.. 2 keer gepakt op rollerbank... stond ik daar als lief blond meisje... ze waren altijd diep teleurgesteld in me hahaha

ik heb me motorrijbewijs nog gehaald voor de nieuwe regeling die de 19e deze maand inging, moet ik nog 2 jaar op 25 kw rijden omdat ik nog geen 21 ben.. wat een k*t regeling:(

Zo had ik ook een peugeot fox, gianelli shot eronder gelast, andere vario en koppeling, mooi afgesteld.
Ding woog 50kg en ging 85, spoot onder je togus vandaan!

Ik rij ook op een peugeot fox :) gianelli pro 5 eronder en blazen. loopt ook zo rond de 70-75.

Ik rij ook op een peugeot fox :) gianelli pro 5 eronder en blazen. loopt ook zo rond de 70-75.

wat kost dat nou, als ze je hiermee pakken op de rollerbank?

trainingsmaat is vorig jaar gepakt met zn wallarroo ,iets van 62km/u.
en was/is zwaar de lul, brommer bijna 3 maanden kwijt bijna 240euro effectief (door stallingskosten enzo :rolleyes:),
uitlaat kwijt (enige wat niet orgineel was :rolleyes:) 1100euro voorwaardelijk (tijdsduur van 2jaar) (srs)

en was/is zwaar de lul, brommer bijna 3 maanden kwijt bijna 240euro effectief (door stallingskosten enzo :rolleyes:),
uitlaat kwijt (enige wat niet orgineel was :rolleyes:) 1100euro voorwaardelijk (tijdsduur van 2jaar) (srs)

ik neem aan dat hij dan al vaker gepakt is? hier was het bij 3de keer kwijt.

kentekenbewijs nemen ze af, je moet op het bureau komen laten zien dat hij 45 loopt en dan krijg je het terug + je krijgt natuurlijk een boete voor de snelheid. maarja ik woon in een dorp waar vrijwel nooit rollerbank staat. ik rij nu 1 jaar en 4 maanden ofzo brommer en nog steeds boetevrij. (afkloppen) jij woont in belgie of niet? daar is dat allemaal veel strenger.

Ik had ook een derbi senda, helemaal origineel alleen met een yasuni uitlaat. Liep ook 92. Vriend van me had destijds ook een derbi met 70cc prorace, prorace uitlaat, hpi, 28mm carburateur. Ging ook wel lekker... :)

sma990.jpg

Omdat ik m'n laptop in juni heb gekocht, kan ik upgraden voor €15 (oid, wacht nog op de bevestiging). Beetje zonde om het niet te doen.

Ik had deze,
34dq1w9.jpg

Tot me vriend er mee op z'n bek ging :roflol: Toen had ik deze [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede tijden, alleen echt ziek veel boetes gehad met dat k*tding

ik had vroeger zelf een LC-spirit gemaakt 24 pk op testbank:roflol: mooie tijdjes :D

Terug
Naar boven