AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zat eerst te twijfelen of ik nog dikker moest gaan nog, of niet. Want ben autos na 2 jaar altijd zat.
Maar heb toch besloten een stapje terug te doen en het laatste stuk van me hypotheek af te lossen.

Ben t daarnaast ook een beetje zat om 200 euro per week te tanken. Zit over de 1000 euro aan benzine, wegenbelasting en verzekering per maand. En nog 2000 euro aan onderhoud per jaar. Kom je op 1200 euro per maand. VOOR EEN AUTO!

Ding heeft me in 2 jaar dat ik hem heb 30.000 euro gekost aan waarde-verlies, benzine, verzekering, wegenbelasting, onderhoud etc.

Ga nu denk ik voor een BMW 535D (heeft 272pk ofzo)
Heb het altijd een mooie auto gevonden, automaat, diesel, 6sec op de 100. Top

Zo iets:
bmw-535d.jpg

Wat een dikke bak zeg

7pk minder dus zal niet veel schelen.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 21:59 ----------

Wel heel wat anders dan. Dacht dat je ook een echte diesel man was

Niet perse een diesel man hoewel ik wel een paar fijne diesels gehad heb waaronder een A6 3.0 TDI en een 535 diesel...

fapfapfap :o

Als je die auto hebt, waarom stap je dan over op een oude audi zonder je oude auto te verkopen?

Ps, had ook nog een mooie Porsche te koop voor je, beetje prijsrange van die Merc van je

De S6 was niet bedoeld ter vervanging maar voor 'erbij' bovendien heb ik 'm zo goedkoop dat je het als investering zou kunnen zien.
Porsche is helemaal niet mijn ding btw.

Sniezel, wat voor beroep doe jij man. 1.2K per maand voor het rijden van een auto bekostigen is niet mis (en nog andere kosten zoals hypotheek etc).. :o

Zat eerst te twijfelen of ik nog dikker moest gaan nog, of niet. Want ben autos na 2 jaar altijd zat.
Maar heb toch besloten een stapje terug te doen en het laatste stuk van me hypotheek af te lossen.

Ben t daarnaast ook een beetje zat om 200 euro per week te tanken. Zit over de 1000 euro aan benzine, wegenbelasting en verzekering per maand. En nog 2000 euro aan onderhoud per jaar. Kom je op 1200 euro per maand. VOOR EEN AUTO!

Ding heeft me in 2 jaar dat ik hem heb 30.000 euro gekost aan waarde-verlies, benzine, verzekering, wegenbelasting, onderhoud etc.

Zo iets:
bmw-535d.jpg

Erg dikke bak, ziet er goed uit!

Sniezel, wat voor beroep doe jij man. 1.2K per maand voor het rijden van een auto bekostigen is niet mis (en nog andere kosten zoals hypotheek etc).. :o

Hij handelt in whey :D

Ook een gaaf bakkie hoor, lijkt een Panamera je niks? Mooiste auto op t moment vind ik.

Techart jasje aan:bow2:

Ik zit al een Jezus tijd op mijn Walkera ladybird(Quad Copter mini) te wachten (moet uit China komen),
heb ik maar ff deze besteld, is nagenoeg gelijk alleen wat goed koper,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Formaat is niet groter dan een hand, dus lekker binnen raggen :D
Ray....

LOL ben ik weer :D
Aangezien ik de laatste tijd verslaafd aan lezen ben geraakt (bedankt "Gijp") ,

dit boek lijkt me ook wel wat,
aangezien ik vrienden heb die bij de Angles zitten...........

Ooo en een goede (brede) riem voor mijn rug(rug klachten) en mijn club petje :p

:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 17:11 ----------

LOL ben ik weer :D
Aangezien ik de laatste tijd verslaafd aan lezen ben geraakt (bedankt "Gijp") ,

dit boek lijkt me ook wel wat,
aangezien ik vrienden heb die bij de Angles zitten...........

Ooo en een goede (brede) riem voor mijn rug(rug klachten) en mijn club petje :p

Angels ook verslavend, heb mijn connecties in het belgische circuit, door de tattoo business.
Het tegengestelde moet ik zeggen van Ajax.

Je daalt in waarde nu.

En stop nu eens met dingen kopen man, heb jij een loterij gewonnen ergens ?

Angels ook verslavend, heb mijn connecties in het belgische circuit, door de tattoo business.

Je daalt in waarde nu.

Weet je toevallig een goed adres voor tat's? In het Antwerpse liefst... Heb al glorybound als aanbeveling gekregen.

Weet je toevallig een goed adres voor tat's? In het Antwerpse liefst... Heb al glorybound als aanbeveling gekregen.
Wel een shop in Hulst: new tattoo hulst. Is vrij kort bij Antwerpen iig.

Beste 2 nog steeds: clean solid in waalwijk en Bianca's tattoo solution in hilversum.

welke stijl broseph? paar japanse adressen weet ik wel, niet zover van antwerpen (45 min rijden ofzo) ;)

Idd stijl, New Tattoo Hulst is meer oldskool (Sailor Jerry achtig) met dikke lijnen. Voor fijn werk niet het adres. Wel heeeeeeel goed, maar voor zijn stijl dan.

Je daalt in waarde nu.

ben wel benieuwd hoe vol dat huis staan :)

krijg nu een beetje zon idee

Je daalt in waarde nu.

Zoiets, ik heb het al is verteld hier , maar heb een goede erfenis van mijn opa gekregen...
ben wel benieuwd hoe vol dat huis staan :)

krijg nu een beetje zon idee

:D Daar lijkt het Nu wel op aangezien ik aan het verhuizen ben...
Nope, in die ruimte staat bij hem een wiet plantage om z'n gadgets verslaving te bekostigen.
:roflol: Vorig jaar inderdaad buiten en binnen...
maar was al gestopt met roken (weed) maar ben nu ook gestopt met het laten groeien van de plantjes....

Terug
Naar boven