Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nieuw setje kleding geshopt... schoentjes nog even halen van de week

manfield+biker+boots.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga je naar een concert van Kiss ?

Jongens, weten jullie dan helemaal niks van mode.. Studs en leer is helemaal de shit.

:trollface:

2013
mannen op dbb die de kleding aankopen van een dame gaan beoordelen

veel gayer dan dit krijg je het niet :roflol:

Ga je mee?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 18:48 ----------

Kijk altijd naar wat ik leuk vind... niet zo zeer of het de mode is... toevallig spreekt mode van nu me aan...

Bij Kiss wil ik niet dood gevonden worden, als je nu zou zeggen, ga naar een rockabilly festival met verplicht ami bakken en verplicht kamperen ofzo, dan zou ik het overwegen.

Bij Kiss wil ik niet dood gevonden worden, als je nu zou zeggen, ga naar een rockabilly festival met verplicht ami bakken en verplicht kamperen ofzo, dan zou ik het overwegen.

Jammer.. ga ik in me upptie
Nee toch niet takke muziek.. moet dan meteen denken aan die aflevering van help mijn man heeft een hobby.

Laatst bewerkt:
Nee zo ben ik niet. Dan wacht ik wel even :)

LoL, dat zou idd wel heel triest zijn,... :D :D
Maar je zou ze de kost moeten geven die bvb gewoon een broek kopen of ze m nu wel of niet mooi vinden. Puur omdat de andere versleten is en ze een broek nodig hebben,... :o

LoL, dat zou idd wel heel triest zijn,... :D :D
Maar je zou ze de kost moeten geven die bvb gewoon een broek kopen of ze m nu wel of niet mooi vinden. Puur omdat de andere versleten is en ze een broek nodig hebben,... :o

Ja of het zich aan laten praten door verkoper... het staat je zooooo mooi..

Mijn duif runt een kledingwinkel en dat aanpraten, dat werkt echt zo inderdaad. Die komt regelmatig binnen: "wat ik nu weer iemand aangepraat heb, zag er niet uit maar ze heeft het mooit gekocht". De een na de andere.

Mijn duif runt een kledingwinkel en dat aanpraten, dat werkt echt zo inderdaad. Die komt regelmatig binnen: "wat ik nu weer iemand aangepraat heb, zag er niet uit maar ze heeft het mooit gekocht". De een na de andere.

Zoooo, dat kleed je mooi af,... Hoppa verkocht aan ieder dikkertje :p :roflol:

Terug
Naar boven