AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zat eerst te twijfelen of ik nog dikker moest gaan nog, of niet. Want ben autos na 2 jaar altijd zat.
Maar heb toch besloten een stapje terug te doen en het laatste stuk van me hypotheek af te lossen.

Ben t daarnaast ook een beetje zat om 200 euro per week te tanken. Zit over de 1000 euro aan benzine, wegenbelasting en verzekering per maand. En nog 2000 euro aan onderhoud per jaar. Kom je op 1200 euro per maand. VOOR EEN AUTO!

Ding heeft me in 2 jaar dat ik hem heb 30.000 euro gekost aan waarde-verlies, benzine, verzekering, wegenbelasting, onderhoud etc.

Ga nu denk ik voor een BMW 535D (heeft 272pk ofzo)
Heb het altijd een mooie auto gevonden, automaat, diesel, 6sec op de 100. Top

Zo iets:
bmw-535d.jpg

Ga dan ineens voor de nieuwste M5 de vorige heeft een enorm slechte reputatie (de V10) de huidige is nog bruter plus verbruik is eig niet zo heel groot geloof rond de 10 liter per 100 km (ligt natuurlijk wel aan je rechtervoet).

Ga dan ineens voor de nieuwste M5 de vorige heeft een enorm slechte reputatie (de V10) de huidige is nog bruter plus verbruik is eig niet zo heel groot geloof rond de 10 liter per 100 km (ligt natuurlijk wel aan je rechtervoet).

1 op 10? lijkt me sterk. Iemand uit me familie heeft een M5 van 2007 (nog met de V10), die rijd gemiddeld 1 op 4-5, en dan rijd die maar met 400pk. Aan je naam te zien rij je 335? welk jaar is die?

1 op 10? lijkt me sterk. Iemand uit me familie heeft een M5 van 2007 (nog met de V10), die rijd gemiddeld 1 op 4-5, en dan rijd die maar met 400pk. Aan je naam te zien rij je 335? welk jaar is die?

De v10 vind ik qua motor de grootste mislukking van BMW.. ken veel mensen die enorm veel problemen hebben met deze wagens.
En de huidige M5 is een v8 biturbo, deze zijn echt enorm veel zuiniger.
Rij inderdaad met een 335i van 2006

De v10 vind ik qua motor de grootste mislukking van BMW.. ken veel mensen die enorm veel problemen hebben met deze wagens.
En de huidige M5 is een v8 biturbo, deze zijn echt enorm veel zuiniger.
Rij inderdaad met een 335i van 2006

Maar auto's met turbo's worden er ook niet veel betrouwbaarder op ;)

Ben ik weer (/a little shame :clown: ) ,
deze had ik al een tijdje terug besteld voor een FPV projectje (zit al een camera onder de Quad Copter).

Ik laat wel filmpjes zien zodra ik me project (na verhuizen) kan afmaken...

Groetjes, Ray.........

meditatiekussen

Ben ik weer (/a little shame :clown: ) ,
deze had ik al een tijdje terug besteld voor een FPV projectje (zit al een camera onder de Quad Copter).

Ik laat wel filmpjes zien zodra ik me project (na verhuizen) kan afmaken...

Groetjes, Ray.........

Waarom eigenlijk met camera? Heb zelf een 3 kanaal helicoptertje (gewoon voor de heb). Wou daarna eigenlijk groter gaan met camera, toch maar niet gedaan omdat ik eigenlijk geen idee had wat ik er mee zou moeten haha :D

Waarom eigenlijk met camera? Heb zelf een 3 kanaal helicoptertje (gewoon voor de heb). Wou daarna eigenlijk groter gaan met camera, toch maar niet gedaan omdat ik eigenlijk geen idee had wat ik er mee zou moeten haha :D
Voor FPV "First Person View" ,

Dan kan je dus zo vliegen vanaf een punt...

Flnk bereik heeft dat ding. Wel zielig voor de schaapjes :(

Is niet mijn filmpje is een voorbeeld van een collega vlieger,
is ook een heel anderen Quad Copter (veel duurder) ...

Ja het is wel kicken. Trouwens, mag je nou zomaar met zo'n ding buiten vliegen?
Toen ik nog naar die dingen zat te kijken vond ik [Link niet meer beschikbaar] wel grappig. Maar volgens mij is zoiets niet echt wat voor buiten, heb nu [Link niet meer beschikbaar] voor binnen. Heb het wel eens buiten geprobeerd, maar 1 zuchtje wind en ik was hem kwijt :o Staat nu al tijden in me kast, want bij een 3 kanaals is de uitdaging er al snel vanaf :p

nieuw setje kleding geshopt... schoentjes nog even halen van de week

manfield+biker+boots.jpg

Ja het is wel kicken. Trouwens, mag je nou zomaar met zo'n ding buiten vliegen?
Toen ik nog naar die dingen zat te kijken vond ik [Link niet meer beschikbaar] wel grappig. Maar volgens mij is zoiets niet echt wat voor buiten, heb nu [Link niet meer beschikbaar] voor binnen. Heb het wel eens buiten geprobeerd, maar 1 zuchtje wind en ik was hem kwijt :o Staat nu al tijden in me kast, want bij een 3 kanaals is de uitdaging er al snel vanaf :p
Met die heli's mag je gewoon overal vliegen ;)

Met deze(zie foto below Trex700/Trex800) alleen op een veld speciaal voor RC vliegtuigen/helicopters/quadcopters...
lijkt vaak een beetje op een vliegveld (dohtje)....

al zullen ze je niet zo snel bekeuren omdat het soms nogal een vage regeling is...

Die Quad Copters zijn laatst nog in het nieuws geweest in verband met regelgevingen,
hier worden die mooie lucht opnames(foto's) mee gemaakt ...

Bij deze vliegers is het nog een beetje onduidelijk waar wel en niet ...

bij festivals etc mogen ze iig NIET boven de mensen vliegen.
In Amerika etc ook niet in een stad

Terug
Naar boven