AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb al uitvoerig vergeleken, Damrotech is ook goedkoper dan die Duitse bedrijven. Zelfs Duitsers bestellen bij Damrotech.

Als vergelijk bij Iwonatec ben ik voor 100 printable Verbatims € 35,08 kwijt
Bij Damrotech : € 30,96

100 16speed Platinum DVD+R bij Iwonatec : € 26,99
Bij Damrotech : € 19,30 (en dan ook nog 4 gratis stiften)

Die Duitse bedrijven hebben vaak wel nog vele no-name en low budget media in huis, dat vind je bij Damrotech amper. Als je dus op zoek bent naar budgettroep kan een Duits bedrijf uitkomst bieden. Ik geef liever een paar cent meer uit per DVD.

Verstandig kerel, probeerde gister op een normale cd te printen met de printer... Leek nergens op :D En met een veeg was alles weg (nogal logische natuurlijk hehe )

Deze tafel, stoelen en bijhorende dressoir alvast gekocht voor in het nieuwe huis (3maand), aangezien de levertijden enorm hoog zijn!
Ook deze salontafel (zonder die suffe vazen).
Deze tafelpoten kun je naar elkaar toe draaien, dan heb je een kleinere tafel.

ziet er goed uit! mooi meubilair, sTvol

Heb al uitvoerig vergeleken, Damrotech is ook goedkoper dan die Duitse bedrijven. Zelfs Duitsers bestellen bij Damrotech.

Als vergelijk bij Iwonatec ben ik voor 100 printable Verbatims € 35,08 kwijt
Bij Damrotech : € 30,96

100 16speed Platinum DVD+R bij Iwonatec : € 26,99
Bij Damrotech : € 19,30 (en dan ook nog 4 gratis stiften)

Die Duitse bedrijven hebben vaak wel nog vele no-name en low budget media in huis, dat vind je bij Damrotech amper. Als je dus op zoek bent naar budgettroep kan een Duits bedrijf uitkomst bieden. Ik geef liever een paar cent meer uit per DVD.

Dus de dvd's zijn wel van goede kwaliteit ??

Heb ook altijd de "goedkoopste" dvd's gehad maar dvd speler is er niet beter van geworden en me xbox360 is er ook van naar de neuk gegaan.

Volgende keer betaal ik idd ook liever paar euro extra voor kwaliteit :rolleyes:

Ik heb mijn oude ( 1 maand :P ) chopper bike ingeruild.

chopper.jpg

Tegen deze FELT Lowrider :cool::

leadsled_06.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb de Logitech x-530 gekocht voor 69 euries:D

Even iets anders maar ik zit te twijfelen om een nieuwe MP3speler te kopen, ik kan mijn Creative Zen 30gig inruilen voor een nieuw exemplaar(deze is kapot), of ik kan kiezen voor de Ipod Video van 30gig. Heeft iemand deze en is die aan te raden>?

nvidia club 3d 8800gts 640 mb DirectX 10 werkt super

Even iets anders maar ik zit te twijfelen om een nieuwe MP3speler te kopen, ik kan mijn Creative Zen 30gig inruilen voor een nieuw exemplaar(deze is kapot), of ik kan kiezen voor de Ipod Video van 30gig. Heeft iemand deze en is die aan te raden>?

mijn broer heeft die Ipod video! super tevreden over! :thumbs:
ik ben persoonlijk ook een Apple fan (heb een nano)... de kwaliteit van de audio is niet te overtreffen!

mijn broer heeft die Ipod video! super tevreden over! :thumbs:
ik ben persoonlijk ook een Apple fan (heb een nano)... de kwaliteit van de audio is niet te overtreffen!

Daar ben ik het wel mee eens. Ik gebruikte mijn ipod elke dag en na bijna drie jaar begint hij toch raar te doen, maar ik heb wat ik ervoor betaald heb er wel dubbel en dwars uit gehaald. Ik had hem elke dag wel aanstaan en ik viel als ik niet kon slapen elke dag ook met wat relaxte muziek in slaap :P.

Oke dat klinkt goed! Vind het alleen jammer dat hij niet extra features heeft zoals de Creative bijv. foto's instellen als wallpaper etc.

ik heb zelf de ipod video, en ben er erg tevreden over.

Deze tafel, stoelen en bijhorende dressoir alvast gekocht voor in het nieuwe huis (3maand), aangezien de levertijden enorm hoog zijn!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook deze salontafel (zonder die suffe vazen).

Deze tafelpoten kun je naar elkaar toe draaien, dan heb je een kleinere tafel.

Vind de tafel wel mooi, maar de stoelen niet. De leuningen hadden bij mij strak moeten zijn.

:D Valt wel mee op zich. Als ik weer eens bedacht heb wat nu weer te kopen kijk ik meestal eerst even op Ebay. Vergelijken kost wel even tijd, maar om tientallen euro's uit te sparen is dat het wel waard.

zeker tijdens je werk als je weer eens moet wachten..............?
:D

Vind de tafel wel mooi, maar de stoelen niet. De leuningen hadden bij mij strak moeten zijn.

Over het algemeen houd ik ook van strak.
Maar strakke stoelen zitten niet snel lekker naar mijn mening, ik heb minimaal een jaar naar een geschikte eetkamer-stoel gezocht, deze zat echt het beste van allemaal! (mede omdat deze lekker naar achteren leunt)

En een foto vertekent altijd een beetje vindt ik, IRL ziet de combo (tafel+stoel) er imo vele malen beter uit, dan op deze foto is afgebeeld..
Ook de kleur lijkt hier iets anders, ziet er nu iets speelser uit dan IRL.

Verder was ik direct verkocht toen ik deze tafel zag, de maat 2m/1m is ideaal in verhouding, er stond ook een 2.2m/1m, maar dan leek de tafel iets 'slanker'.

Desalniettemin zeer tevreden met deze aankoop.

Laatst bewerkt:
:D ...blij

Extra vermogen voor perfect mixen en malen
De Philips Blender van geanodiseerd aluminium heeft een 750W-motor, die praktisch alles aankan; van fruit en groenten tot ijs. Met de functie voor meerdere snelheden kunt u bijna alles mixen, malen en snijden.

HR 2094 Blenders en handblenders Keukenapparaten Philips

* 1700 Watt
* Regelbare thermostaat
* Anti-aanbaklaag
* Uitneembare grillplaat
* 1 Controlelampje
* Groot grilloppervlak voor 4 grote steaks
* Bovenzijde past zich aan, aan de dikte van het vlees.

TEFAL Nederland - Grill Minute

Terug
Naar boven