- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, heb moeten nazoeken wat jij ermee bedoelde.... zegt meer over jou dan over mij...
en was niet zo persoonlijk bedoeld hoor, ben alleen niet zown katten-liefhebber en zeker niet als er heelder teksten over verschijnen in een topic waarin het niet hoort.. je mag er gerust wat over vertellen maar niet over blijven doorgaan.. stuur dan PM's naar elkaar of open (zoals ik al voorstelde) er een topic over.. je post hier wat je hebt gekocht, vertel erbij wat het kan, hoeveel het koste maakt mij niet uit maar die kattenpraat bleef echt maar komen.. dus neem het niet persoonlijk op maar post liever nieuwe aankopen
![]()

Dit is mijn nieuwe stereotjeTechnische gegevens:
Onkyo TX-SR674
7 x 150 watt
192kHz 24-bits DACS voor alle kanalen
WRAT Technologie
Auto setup mic
Dolby Ditigal EX en DTS-ES Decoders
FM/AM Tuner
DAB Tuner
HDMI upscaling
Pure audio en direct mode
6 digitale inputs (4 coax, 2 optisch)
32bit processing
Onkyo DV-SP404E
DTS Digital Out and Dolby Digital
Plays DVD-Video, DVD-R/RWs, DVD+R/RWs, MP3-Encoded CDs, WMA-Encoded CDs, CD-R/RWs, Video CDs, Audio CDs, and JPEG-Encoded CDs*
DivX Video Playable
HDMI Output for Video and Audio
HD Upconversion to 720p/1080i
PAL/NTSC Progressive Scan (With Indicator)
96 kHz/24-Bit Audio DAC
108 MHz/12-Bit Video DAC
Coaxial Digital Outputs
96 kHz or 48 kHz Selectable Digital Output
Component Video, SCART + Composite Video Outputs
Infinity Oreus
Sattelieten:
Frequentie respons: 95Hz – 22,000Hz
Vermogen: 100 watt
Gevoeligheid: 85dB
Impendantie: 8 ohm
Magnetisch Afgeschermd: Ja
Afmetingen (HxBxD): 362mm x 120mm x 106mm
Gewicht: 2.5 kg
Subwoofer:
Frequentie respons: 30 Hz – 95Hz
Vermogen: 100 watts RMS
Afmetingen (HxBxD): 367mm x 251mm x 445
Gewicht: 15.9 kg
Kleur: Zilver
nee, heb moeten nazoeken wat jij ermee bedoelde.... zegt meer over jou dan over mij...
en was niet zo persoonlijk bedoeld hoor, ben alleen niet zown katten-liefhebber en zeker niet als er heelder teksten over verschijnen in een topic waarin het niet hoort.. je mag er gerust wat over vertellen maar niet over blijven doorgaan.. stuur dan PM's naar elkaar of open (zoals ik al voorstelde) er een topic over.. je post hier wat je hebt gekocht, vertel erbij wat het kan, hoeveel het koste maakt mij niet uit maar die kattenpraat bleef echt maar komen.. dus neem het niet persoonlijk op maar post liever nieuwe aankopen
![]()
Hoe heb jij dat gedaan EricR, ik heb geen gebruikershandleiding erbij gekregenGeen handleiding? Ook geen quick startguide dan? Kap openen lukt niet?

Je hoeft niet op een knop te drukken, maar volgens mij moet er wel stroom op de printer staan.
Gelukt idd, thnq.
Wel top dat er geen usb-kabel bij zit![]()

X-530, was in de war met mijn X-230's en mijn Z680. Heb de die X-230 voor mijn PC en de Z680 voor mijn surroundset.