AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

toch bedankt maar liever niet ik hou van die bas :D mijn ouders moeten niet zagen tegen mij en de buren nog veel minder want dat werkt omgekeerd dan zet ik hem meestal alleen maar luider :banana:

heb ook ff gekeken op google en die z680 staat nog altijd rond de 300 euries hoor. wel knap ding hoor 500 watt :D zal wel lekker spelen zeker :D

Ah schrok al ;) Yep wereldgeluid, ook al kan je er amper mee knallen. Maar voor surround is het een prima set, haalt een beter niveau dan speciale surround setjes voor cinema in dezelfde prijsklasse.

Dude serieus, hoeveel uur zwerf jij op ebay :D?

:D Valt wel mee op zich. Als ik weer eens bedacht heb wat nu weer te kopen kijk ik meestal eerst even op Ebay. Vergelijken kost wel even tijd, maar om tientallen euro's uit te sparen is dat het wel waard.

Had overigens ook nog 100 DVD+R's gekocht, 16-speed en printable. Niet via Ebay, ook al verkoopt dat bedrijf ook via Ebay. Maar zie niet in waarom ik Ebay zou spekken als het ook via een normale site kan. Gekocht in Luxemburg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor wie nog spotgoedkope media zoekt :

--==[ DAMROTECH.COM ]==-- Top Preise - CD/DVD-Rohlinge & Zubehör, Jura, Razer, PC & Zubehör uvm.!

Ze hebben zelfs Taiyo Yudens voor prijzen die gemiddeld € 10,- lager dan bij anderen bedrijven. Zelf maar voor Verbatim gegaan, goed genoeg.

kennemermop05.jpg

Voor UPC

Er werd mij pas nog eentje aangeboden op het station, eentje lispelde 'dbb knokploeg, spiertje, verrekt, blabla gun en hopla, koopje voor m'n neefje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is het niks voor op het stuur van je scooter?

Had overigens ook nog 100 DVD+R's gekocht, 16-speed en printable. Niet via Ebay, ook al verkoopt dat bedrijf ook via Ebay. Maar zie niet in waarom ik Ebay zou spekken als het ook via een normale site kan. Gekocht in Luxemburg.

Voor wie nog spotgoedkope media zoekt :

--==[ DAMROTECH.COM ]==-- Top Preise - CD/DVD-Rohlinge & Zubehör, Jura, Razer, PC & Zubehör uvm.!

Ze hebben zelfs Taiyo Yudens voor prijzen die gemiddeld € 10,- lager dan bij anderen bedrijven. Zelf maar voor Verbatim gegaan, goed genoeg.

in duitsland kosten dvd's echt geen geld he ik heb ook nog zo een supergoedkope site.http://www.iwonatec.de/index.php?cPath=127_41

goedkoper dan in duitsland ga je ze echt niet vinden denk ik.

Heb al uitvoerig vergeleken, Damrotech is ook goedkoper dan die Duitse bedrijven. Zelfs Duitsers bestellen bij Damrotech.

Als vergelijk bij Iwonatec ben ik voor 100 printable Verbatims € 35,08 kwijt
Bij Damrotech : € 30,96

100 16speed Platinum DVD+R bij Iwonatec : € 26,99
Bij Damrotech : € 19,30 (en dan ook nog 4 gratis stiften)

Die Duitse bedrijven hebben vaak wel nog vele no-name en low budget media in huis, dat vind je bij Damrotech amper. Als je dus op zoek bent naar budgettroep kan een Duits bedrijf uitkomst bieden. Ik geef liever een paar cent meer uit per DVD.

ok ik trek me terug uit de strijd :D
ik heb vroeger al veel besteld bij iwonatec en ben er best tevreden over.
de laatste tijd maak ik toch geen dvd's meer ik zet lekker alles op mijn harde schijfje van 400gb :cool:

Deze tafel, stoelen en bijhorende dressoir alvast gekocht voor in het nieuwe huis (3maand), aangezien de levertijden enorm hoog zijn!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook deze salontafel (zonder die suffe vazen).

Deze tafelpoten kun je naar elkaar toe draaien, dan heb je een kleinere tafel.

Terug
Naar boven