Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

heb thuis nog een AMD FirePro V5900, weet iemand of deze ook goed bruikbaar is voor games?

heb thuis nog een AMD FirePro V5900, weet iemand of deze ook goed bruikbaar is voor games?
Ligt erg aan, welke games :)
maar op zich is dat een prima video kaart van AMD........

Beste is in dit geval, proberen.. mits dat enigszins simpel is...

Heb nu een ATi radeon 5850 1GB

Iemand een voorstel voor een goede upgrade ervoor ?

andere specs zijn :

Intel i7 2600k @ 3.6ghz
128gb SSD ( main drive )
2 keer 500GB hard drive
8GB ram

Hangt van je budget af. De 7950 is op dit moment van AMD de beste prijs/prestatie verhouding. Daar kan je altijd nog een 2e van bij kopen. Bij Nvidia is dat uit mijn hoofd de 660ti, maar als je iets meer kan uitgeven, zou de 670 ook wel een leuke optie zijn. Ik heb zelf al bijna een jaar de 7870, snel zat voor de games die ik speel (één 1920x1080p scherm, settings ultra/extreme)

Hoe zit het met geheugen, lees ddr dd3 heb nu 8 gb maar wil upgraden weet niet echt welke ik kan nemen

Heb nu een ATi radeon 5850 1GB

Iemand een voorstel voor een goede upgrade ervoor ?

andere specs zijn :

Intel i7 2600k @ 3.6ghz
128gb SSD ( main drive )
2 keer 500GB hard drive
8GB ram

7850 staat momenteel heel lekker qua prijs, maar ik zou wachten tot eind dit jaar en de PS4, dan gaat ws de prijs van pcs hard zakken, en tot dan gaan enkel de cutting edge games je gpu laten zweten.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 17:05 ----------

Hoe zit het met geheugen, lees ddr dd3 heb nu 8 gb maar wil upgraden weet niet echt welke ik kan nemen

8 gig is meer dan genoeg, ddr3 is (nog) geen bottleneck.

Laatst bewerkt:
7850 staat momenteel heel lekker qua prijs, maar ik zou wachten tot eind dit jaar en de PS4, dan gaat ws de prijs van pcs hard zakken.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 17:05 ----------

8 gig is meer dan genoeg, ddr3 is (nog) geen bottleneck.

Wachten tot einde dit jaar om een nieuwe videokaart te kopen ?

Heb destijds ook veel te vroeg mijn ssd harde schijf gekocht , teveel voor betaald , want 4 maanden later waren ze al 30% goedkoper .

Ik had geen geduld

Wachten tot einde dit jaar om een nieuwe videokaart te kopen ?

Heb destijds ook veel te vroeg mijn ssd harde schijf gekocht , teveel voor betaald , want 4 maanden later waren ze al 30% goedkoper .

Ik had geen geduld

early adopter spelen kost je geld, maar je hebt het wel vlugger :D

Stel jezelf de vraag: is er een game dat ik nu regelmatig speel dat mijn pc echt niet meer aankan? Indien ja, upgraden.

De ps4 gaat de markt even naar de kloten helpen, uiteindelijk in het voordeel van de consument.

early adopter spelen kost je geld, maar je hebt het wel vlugger :D

Stel jezelf de vraag: is er een game dat ik nu regelmatig speel dat mijn pc echt niet meer aankan? Indien ja, upgraden.

De ps4 gaat de markt even naar de kloten helpen, uiteindelijk in het voordeel van de consument.

Heb je gelijk in , alleen de drang om soms te upgraden is zo groot .

Het is soms een ziekte

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice :p

Morgen eens bellen wanneer ik die van mij terug krijg :roflol:

Ik wil ook graag een nieuwe telefoon kopen. Zit te denken aan de LG Optimus 4x HD. M'n budget is namelijk rond de 300 euro omdat ik 350+ euro voor een telefoon gewoon echt teveel vind. Iemand nog tips? Beste telefoon rond deze prijs?

Ik wil ook graag een nieuwe telefoon kopen. Zit te denken aan de LG Optimus 4x HD. M'n budget is namelijk rond de 300 euro omdat ik 350+ euro voor een telefoon gewoon echt teveel vind. Iemand nog tips? Beste telefoon rond deze prijs?

iphone 5 2 jarig abo 90 euro bij betalen:D

Terug
Naar boven