- Waardering
- 94
- Lengte
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 34%
Frans
Plastiek
plastiek
plastiek
plastiek
en ojah plastiek
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenbewijs sla ik niet af, ik spreek dan nog niet van de elektronica erachter.
Tegenbewijs van wat? Je zegt niets...
Ik beweer ook niets, geen verstand van. Valt me alleen op dat vaak dit soort shit gewoon napraat bs is van 18jarigen.
bij zowat elke auto is interieur van kunststof/plastiek...Frans
Plastiek
plastiekplastiekplastieken ojah plastiek

Interieur is puur plastiek, hoe vaak moet ik het zeggen? Net een kia.. Enkel is er bij een kia geen chroomversiering.
Beginauto was trouwens een peugeot niet slecht om mee te starten maar daar stop het ook.
Niet echt juist man. Peugeot zijn gewoon nette en goede wagens en doet niet zomaar onder voor een ander merk
Mwoah, kwaliteits beleving is bij Peus/Renooit toch minder, of laat ik het wat plastischer zeggen, niet alle auto's verouderen even goed.
Mwoah, kwaliteits beleving is bij Peus/Renooit toch minder, of laat ik het wat plastischer zeggen, niet alle auto's verouderen even goed.

Zijn anders wel leuke rag autootjes, vaak heb je al t gevoel dat je opstijgt terwijl je net naar zijn 4 kan schakelen
Imo meer rijplezier in een klein hoogvermogen koekblik dan een Duits slagschip
. Heb keer met 2 vrienden een 3 tal van die 107's mee gekregen. Zelden zo'n plezier gehad. Yaris t sport ook prachtig autootje, 200 km/u naald in het rood maar wel bak plezier mee gehad 

Zijn anders wel leuke rag autootjes, vaak heb je al t gevoel dat je opstijgt terwijl je net naar zijn 4 kan schakelen
Imo meer rijplezier in een klein hoogvermogen koekblik dan een Duits slagschip
Dat kan met leeftijd te maken hebben, doe mij maar een solide degelijke auto onder m'n kont, idd bij voorkeur gemaakt van Duits krupstaal of als de portomonee t ooit toelaat aluminium.

kanNo offense, want over smaak valt niet te discussieren.. Maar wat een afschuwelijke pattas zeg![]()