MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Tegenbewijs van wat? Je zegt niets...

Ik beweer ook niets, geen verstand van. Valt me alleen op dat vaak dit soort shit gewoon napraat bs is van 18jarigen.

Interieur is puur plastiek, hoe vaak moet ik het zeggen? Net een kia.. Enkel is er bij een kia geen chroomversiering.
Beginauto was trouwens een peugeot niet slecht om mee te starten maar daar stop het ook.

Frans

Plastiek

plastiek
plastiek
plastiek
en ojah plastiek
bij zowat elke auto is interieur van kunststof/plastiek...
een 107/c1/IQ/UP!/ dat soort kleine auto's hebben idd erg goedkope plastiek speelgoed interieur..

met de duurdere auto's, gewoon dik in orde..
of wil je beweren dat het interieur van jouw auto, helemaal van metaal is? ;)

Flinke chip heb je dan, van 156 naar 200 pk. :o

bij een benzine auto zonder turbo, valt weinig winst te halen bij chippen
maar auto's met turbo, zeker wel :)

dit is de Feline met 156PK, in de RC ligt dezelfde moter, met 175PK.. dus de Feline is gewoon lager ingesteld ;)

Interieur is puur plastiek, hoe vaak moet ik het zeggen? Net een kia.. Enkel is er bij een kia geen chroomversiering.
Beginauto was trouwens een peugeot niet slecht om mee te starten maar daar stop het ook.

Niet echt juist man. Peugeot zijn gewoon nette en goede wagens en doet niet zomaar onder voor een ander merk

Niet echt juist man. Peugeot zijn gewoon nette en goede wagens en doet niet zomaar onder voor een ander merk

Mwoah, kwaliteits beleving is bij Peus/Renooit toch minder, of laat ik het wat plastischer zeggen, niet alle auto's verouderen even goed.

Mwoah, kwaliteits beleving is bij Peus/Renooit toch minder, of laat ik het wat plastischer zeggen, niet alle auto's verouderen even goed.

Wij doen toch best veel handel met peugeot. Zijn niet zo vaak problemen mee (niet veel in verhouding tot andere merken) en de oudere zijn toch redelijk waardevast. Dat zal ook vast een reden hebben (106jes bijv)

Zijn anders wel leuke rag autootjes, vaak heb je al t gevoel dat je opstijgt terwijl je net naar zijn 4 kan schakelen :roflol:

Imo meer rijplezier in een klein hoogvermogen koekblik dan een Duits slagschip

Zijn anders wel leuke rag autootjes, vaak heb je al t gevoel dat je opstijgt terwijl je net naar zijn 4 kan schakelen :roflol:

307ens en 406/407ens rijden ook prima

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 23:51 ----------

En de SW's doen het erg goed voor export

Dat kan met leeftijd te maken hebben, doe mij maar een solide degelijke auto onder m'n kont, idd bij voorkeur gemaakt van Duits krupstaal of als de portomonee t ooit toelaat aluminium.

Dat kan met leeftijd te maken hebben, doe mij maar een solide degelijke auto onder m'n kont, idd bij voorkeur gemaakt van Duits krupstaal of als de portomonee t ooit toelaat aluminium.

Hmm voor dagelijks gebruik ook liever Duits maar als je ff plezier wilt maken (betaalbaar plezier) zijn die koekblikken ideaal. Zou er niet aan moeten denken om dagelijks in een aygo te rijden :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

leuk voor je vriendin....

2e video kaart
33m0j6f.jpg

28a29du.jpg

:p

Terug
Naar boven