XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2x 7950, lekker hoor! :D Kan je tenminste voorlopig alles lekker op de hoogste settings spelen. 3 monitors?

loop wel achter man wist niet eens dat 2 graf kaarten mogelijk waren

kan je daar 4k mee afspelen

Laatst bewerkt:
Werd die stretchhemdjes van de v&d een beetje zat dus heb besloten om ff een chill hemdje aan te schaffen voor de aankomende festivalletjes/raves... ben m'n lokale winkelcentrum afgestruind maar kon niks vinden. Toen maar wat online besteld. Ding lijkt op deze foto een beetje op een jurk maar hij past echt perfect.
RVa7WCv.jpg

Als je zo buff bent als Lieveturk kom je zelfs weg met een jurk

no homo

loop wel achter man wist niet eens dat 2 graf kaarten mogelijk waren
Met mijn oude hobby had ik er wel 4x (non sli tho) :p
nu nog maar 2 GPU's wel 2 verschillende(1xGTX680 1x GTX460) voor tripple monitor......:cool:

Heb nog 3 GTX670 liggen, maar hou ze maar ff voor een later project ofsjo.....

Met mijn oude hobby had ik er wel 4x :p
nu nog maar 2 GPU's wel 2 verschillende(1xGTX680 1x GTX460) voor tripple monitor......:cool:

Heb nog 3 GTX670 liggen, maar hou ze maar ff voor een later project ofsjo.....
Lol, heb 4 maanden geleden ofzo een grafg kaart van 250 euro gekocht als die wat ouder word kan ik gewoon een nieuwe kopen en samen met mn oude gebruiken?

WIN

Lol, heb 4 maanden geleden ofzo een grafg kaart van 250 euro gekocht als die wat ouder word kan ik gewoon een nieuwe kopen en samen met mn oude gebruiken?

WIN
Dat ligt er aan wat voor een video kaart het is,
je kan bijna altijd NvidiA met mekaar gebruiken (mixen), dat is wat ik bijna altijd configureerde met mijn oude hobby,

dan konden de GPU's onafhankelijk van mekaar werken (Folding At Home in dit geval)..
NvidiA samen met Ati gaat dan weer niet, in verband met driver conflicten...

Will je eventueel SLI gaan gebruiken (configureren) dan heb je 2 x dezelfde type NvidiA kaart(en) nodig...

Groet, Ray......

Laatst bewerkt:
Heb nu een ATi radeon 5850 1GB

Iemand een voorstel voor een goede upgrade ervoor ?

andere specs zijn :

Intel i7 2600k @ 3.6ghz
128gb SSD ( main drive )
2 keer 500GB hard drive
8GB ram

Terug
Naar boven