AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Fred-Perry-Vintage-Tennis-Canvas-B708-B12.jpg

Komen morgen binnen als het goed is, hoop dat ze passen:o

Geen pics van: grondspotjes voor in mijn houten terras !

Eindelijk licht ! Benieuwd hoe dat strijklicht mijn definities laat uitkomen als er ontwetende vrouwen in mijn tuin zwerven.

Hmm weer een t-shirt..
****ing koopverslaafd :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd, vroeger moest je nog alles zelf in elkaar zetten, tegenwoordig paar grote stukken waarop je 2 dingen moet zetten. Ik heb de oude nog hier, en veel. Bewaar ik voor de kleine, dat was nog echte lego !

ja idd, nu koop je iets en daarna wordt je creativiteit belemmert omdat je van die rare k*t blokkies hebt. vroeger zag het er misschien iets minder mooi uit (vooral technisch lego) maar je kon er 10x meer mee.

dan koop je zoiezo veel meer volgens mij.. je ziet alles voorbij komen zou dat niet kunnen weerstaan.. denk dat ik dan een 2de kast zou moeten aanschaffen:D

Ja dat is misschien wel waar :o Overigens ben ik altijd al koopverslaafd geweest... Met dank aan moeders en 2 oudere zussen..

Ja dat is misschien wel waar :o Overigens ben ik altijd al koopverslaafd geweest... Met dank aan moeders en 2 oudere zussen..

nou wou dat de mijne het leuk vond.. die begint al te zuchten als ik zeg dat hij nieuwe kleding moet vind de mensen irri in de winkels dat gepluk en gedoe.. vaak veels te warm in winkels:D
voordeel is wel dat ik vaak kleding koop.. vind hij het niets moet hij lekker zelf gaan:p

nou wou dat de mijne het leuk vond.. die begint al te zuchten als ik zeg dat hij nieuwe kleding moet vind de mensen irri in de winkels dat gepluk en gedoe.. vaak veels te warm in winkels:D
voordeel is wel dat ik vaak kleding koop.. vind hij het niets moet hij lekker zelf gaan:p

lol leg je dan ook 's morgens zijn kleren klaar zodat hij weet wat hij moet aantrekken?

****ing hilarisch dat mannen zich aan laten kleden door een vrouw, andersom natuurlijk ook.

Haha tja, vele mannen met hem. Ik vind het voordeel met shoppen altijd dat je onwijs veel lekkere chicks tegenkomt. :o Beetje sjansen met de verkoopsters :D
Maar daar gaat het niet om natuurlijk, ik vind shoppen altijd wel leuk, mits het om kleding gaat. Ik kan me wel helemaal oeverloos de t*ring irriteren aan bezoekjes aan de kruitvat, de etos, de hema etc. :mad:
Kleedkamers zijn altijd veel te warm en te klein, alleen bij de bijenkorf is het meestal wel goed geregeld :)

Haha tja, vele mannen met hem. Ik vind het voordeel met shoppen altijd dat je onwijs veel lekkere chicks tegenkomt. :o Beetje sjansen met de verkoopsters :D
Maar daar gaat het niet om natuurlijk, ik vind shoppen altijd wel leuk, mits het om kleding gaat. Ik kan me wel helemaal oeverloos de t*ring irriteren aan bezoekjes aan de kruitvat, de etos, de hema etc. :mad:
Kleedkamers zijn altijd veel te warm en te klein, alleen bij de bijenkorf is het meestal wel goed geregeld :)

ja ik kan hem droppen in mediamarkt.. en vermaakt zich wel.. kan ik gaan shoppen :D ieder zijn ding he..
ja kruidvat etcetc is hup pakken wat je wilt en weg wezen.. krap etcetc.. en met kinderen al helemaal een hel..

Terug
Naar boven