Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

lol leg je dan ook 's morgens zijn kleren klaar zodat hij weet wat hij moet aantrekken?

****ing hilarisch dat mannen zich aan laten kleden door een vrouw, andersom natuurlijk ook.

nee dat mag hij nog net zelf uitzoeken.. strijk wel voor hem.. maak zijn ontbijt klaar..
perfecte huisvrouw dacht ik zo

en na 10 jaar weet je zijn smaak ook wel ;) dus 9 van de 10 keer is het gewoon goed

ik heb nooit problemen met winkelen, zolang ik maar degene ben die kleren moet hebben en niet me vriendin :D

JIJ bent 1.85m en koopt een L?
Als je een L koopt blijft het een topje..

sommige mensen kopen steeds kleinere kleding naar mate ze meer spiermassa krijgen.

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 10:03 ----------

nee dat mag hij nog net zelf uitzoeken.. strijk wel voor hem.. maak zijn ontbijt klaar..
perfecte huisvrouw dacht ik zo

en na 10 jaar weet je zijn smaak ook wel ;) dus 9 van de 10 keer is het gewoon goed

en je voelt je op deze manier niet zijn moeder?

ja ik kan hem droppen in mediamarkt.. en vermaakt zich wel.. kan ik gaan shoppen :D ieder zijn ding he..
ja kruidvat etcetc is hup pakken wat je wilt en weg wezen.. krap etcetc.. en met kinderen al helemaal een hel..

Haha ik vind het wel fijn als ik iemand erbij hem met het shoppen, liefst iemand met verstand van kleding zodat ik ook geen miskopen doe omdat iets ontzettend leuk staat volgens mezelf maar wat gewoon echt niet kan ofzo :D

Kruitvat is gewoon vragen om roidrage wat mij betreft. Al die k*t pinguins, schreeuwende/jankende kinderen, mega lange kassarijen, rommelige winkel... NoGo voor mij, dan wacht ik wel buiten :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik krijg meer spiermassa maar koop toch kleinere kleren..

maar dat heeft er mss mee te maken dat ik meer dan 20kg ben afgevallen :D

dus half jaar geleden kleinere winterkleren gekocht, en volgende maand al me zomerkleren weggooien en kleinere kleren halen

Ik heb hele lange benen.. :rolleyes:
Ga iemand anders mode advies geven :mad:
Het gaat toch om de lengte van oksel naar beneden smartass...
Nou "mode advies" zou ik noooooooit geven... ik bevind mij niet in die GAY SCENE.....
en nee ik hou daar absoluut NIET van... en ben GEEN meeloper...
En om nou aandacht te krijgen van vrouwen doormiddel van vrouwekleding te gaan passen, kopen en dragen... nehhh... dank U.
Strakker, korter, bloter...

heerlijk... tis dat ik nu te zwaar aan het worden ben:D

ook zon babynestje erbij?

jaja een zgn. cocoon

20 weken en nu al trots als een malle

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 10:13 ----------

Als ik dronken ben heb ik ook altijd het gevoel alsof ik in een wiegje lig. Precies zo'n wiegje wat jij hebt gekocht.

zolang ze nog niet is geboren mag jij altijd aankloppen hoor swagger!

de wagen denim en de cocoon geel (sorry..)
ik denk: lekker vrolijk en geen zin in e.o.a. roze invasie

hahahah geen sorry zeggen :D zijn wel weer de nieuwe kleuren.. misschien ben ik te ouderwets.. ga veilig voor zwart :D
roze is leuk... moest het met blauw doen :D

hahahah geen sorry zeggen :D zijn wel weer de nieuwe kleuren.. misschien ben ik te ouderwets.. ga veilig voor zwart :D
roze is leuk... moest het met blauw doen :D

denim + geel = het nieuwe zwart haha

wilde eerst ook een blauwe maar bleek een roze exemplaar te zijn
niks mis mee
nu nog wat mini dumbbells en de materialen zijn compleet om een leven te starten

Nou "mode advies" zou ik noooooooit geven... ik bevind mij niet in die GAY SCENE.....
en nee ik hou daar absoluut NIET van... en ben GEEN meeloper...
En om nou aandacht te krijgen van vrouwen doormiddel van vrouwekleding te gaan passen, kopen en dragen... nehhh... dank U.
Strakker, korter, bloter...

Neanderthaler :p

Terug
Naar boven