XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:p
denim + geel = het nieuwe zwart haha

wilde eerst ook een blauwe maar bleek een roze exemplaar te zijn
niks mis mee
nu nog wat mini dumbbells en de materialen zijn compleet om een leven te starten

hahahah ja idd...

ik was er heilig van overtuigd dat het een meisje was.. bij pretecho met 17 weken had hij toch echt wat tussen zijn beentjes hangen:D..

hier nu al druk aan het sporten op mijn krachtstation.. en hij heeft ook al hele glote pierballen :D:cool:
over 15 jaar mag hij samen met mams trainen.. zweep der over:p

:p

hahahah ja idd...

ik was er heilig van overtuigd dat het een meisje was.. bij pretecho met 17 weken had hij toch echt wat tussen zijn beentjes hangen:D..

hier nu al druk aan het sporten op mijn krachtstation.. en hij heeft ook al hele glote pierballen :D:cool:

Over 15 jaar staat ie gewoon in de fietsenstalling bij school met een blow in zijn handen hoor :D

over 15 jaar mag hij samen met mams trainen.. zweep der over:p[/QUOTE]

precies
vroeg kennis laten maken met sport sowieso
spiergeheugen creëren
en zo kweken dat ze nooit met een rokende blowende zuipende papz*k thuiskomt

ik heb nooit problemen met winkelen, zolang ik maar degene ben die kleren moet hebben en niet me vriendin :D

Ja same, voor mezelf is het nog wel te doen

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 12:34 ----------

precies
vroeg kennis laten maken met sport sowieso
spiergeheugen creëren
en zo kweken dat ze nooit met een rokende blowende zuipende papz*k thuiskomt[/QUOTE]

Geen powerlifters dus?

100 gram goud gekocht , investing bitches

en vandaag fysiek aangekomen

t6qxzk.jpg

Ik hoop dat het GOUD waard wordt :cool:

en vandaag fysiek aangekomen

t6qxzk.jpg

Diamanten zijn reeds synthetisch te maken, niet nep, maar het originele groeiproces en dan tig keer versneld.
Als ik de pipo op discovery mag geloven zijn ze ook met zoiets voor goud bezig,... :eek:
Niet dat dat er 1,2,3 zal zijn. En als het er is, is t nog maar de vraag of het ook daadwerkelijk op de markt komt ivm de gehele economie,.. Maar goed, misschien wel ff checken of in de gaten houden ;)

nice stuff, en goud is het 100% waard.

Diamanten zijn reeds synthetisch te maken, niet nep, maar het originele groeiproces en dan tig keer versneld.
Als ik de pipo op discovery mag geloven zijn ze ook met zoiets voor goud bezig,... :eek:
Niet dat dat er 1,2,3 zal zijn. En als het er is, is t nog maar de vraag of het ook daadwerkelijk op de markt komt ivm de gehele economie,.. Maar goed, misschien wel ff checken of in de gaten houden ;)

Die nep diamanten zijn wel anders dan echte hoor..

100_gram_goud_umicore_2.png

zo zien ze er dus uit.

Die nep diamanten zijn wel anders dan echte hoor..

Doordat het groeiproces versneld is is het met een ******* app te zien idd. Echter zijn er niet veel van die apparaten en zijn ze gruwlijk duur ;)

Maarrrr, vraag het de grootste diamand expert en die zal het verschil niet zien met een loep ;)

van umicore ja, maar je hebt ook nog andere smelterijen natuurlijk ;)

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 19:38 ----------

Doordat het groeiproces versneld is is het met een ******* app te zien idd. Echter zijn er niet veel van die apparaten en zijn ze gruwlijk duur ;)

Maarrrr, vraag het de grootste diamand expert en die zal het verschil niet zien met een loep ;)

klopt, maarrrrr 90%+ van alle geslepen diamant wordt gecertificeerd door 1 van de grote labs en daar zien ze het wel

beter in die andere thread

van umicore ja, maar je hebt ook nog andere smelterijen natuurlijk ;)

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 19:38 ----------

klopt, maarrrrr 90%+ van alle geslepen diamant wordt gecertificeerd door 1 van de grote labs en daar zien ze het wel

Alles best met je goud, maar als je er stinkend rijk van wordt en uiteindelijk die 6 ziljoen kunt neerleggen die DBB waard is..........dan wil ik minimaal mod worden in de relatie sectie. Mss sub-mod in coïtusuele voorlichting sectie (die zijn er niet, die maak je maar !)

Umicore 1000 gram Goudbaar/Levertijd ongeveer 1 week/€ 34.730,00

Terug
Naar boven