MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Waarom zn gehaat hier over een rode broek?

Jullie zijn allemaal dezelfde wat de rest moet nalopen om er niet raar uit te zien.
Lekker basic, elke dag g-star of jack&jones dragen. Daar val je mee op.

Zelf ook al eens een rode broek gedragen en redelijk veel aandacht gekregen van de vrouwtjes.

Come at me haters

Jullie zijn allemaal dezelfde wat de rest moet nalopen om er niet raar uit te zien.

Zelf ook al eens een rode broek gedragen en redelijk veel aandacht gekregen van de vrouwtjes.

Com at me haters

Ach joh met een lekker weertje kan het idd prima!

Come at me haters

Heey niet haten op de Jak & Janes :mad: :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CX 300 ii

deze robuuste handschoenen zijn de oplossing.

RvOwYml.gif

---------- Post added 29 April 2013 at 11:02 ----------

CX 300 ii

Heb ik ook! Zeer fijne oortjes :) Degelijke prijs ook!

Same here, ik heb ze nu iets meer dan een jaar en nog steeds dik te vreden ermee :D

Yup! Je wilt niet iets tussen een rits hebben :P :P

hahahah niet he.. :o lijkt me geen pretje:eek: als kind zijnde wel eens velletje van kin tussen rits gehad... wil me van andere dingen geen eens een voorstelling maken hou auwie dat zou doen

Gister voor nieuwe spijkerbroeken gaan kijken.
Valt toch echt vies tegen, heb er serieus rond de 25 a 30 aangehad en heb er maar 2 kunnen kopen.
G-Star past me al niet meer. Moet het nu echt gaan doen met Chasin, Pall mall of Jack & jones.
Maat 36-34 nu, echt sick hoe snel ik de laatste tijd ben gegroeid.

Gister voor nieuwe spijkerbroeken gaan kijken.
Valt toch echt vies tegen, heb er serieus rond de 25 a 30 aangehad en heb er maar 2 kunnen kopen.
G-Star past me al niet meer. Moet het nu echt gaan doen met Chasin, Pall mall of Jack & jones.
Maat 36-34 nu, echt sick hoe snel ik de laatste tijd ben gegroeid.

Heb je er ook last van dat je taille vaak te wijd zit en je bovenbenen veel te strak?

38-32 checking in.

Altijd, pall mall en tommy hilfiger broeken passen vaak wel
Heb zelf nu jeans waar een beetje stretch in zit. Klinkt idd een beetje gay maar zorgt er wel voor dat ze goed aansluiten en de pasvorm nog goed uit komt. Om maar niet te spreken over het verschil tussen bulken en cutten.

Terug
Naar boven