- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Aangepast
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik heb nog geen schoenen gevonden die beter lopen. Ze zijn wel asociaal duur.kwestie van smaak. ben niet zo'n fan van deze kleurencombinatie maar ze kunnen zeker mooi zijn.

Deze waren 139

Eindelijk wat overhemden gehaald, ik draag eigenlijk altijd t-shirts of vesten maar ik vind het toch wel wat hebben. Sowieso een must voor op afstudeerstage.
![]()
Nieuw shirt en broek
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Riem voor korte broeken, k*t cut
zelf eergister een gaatje erbij gemaakt in m'n riem. Voel me wel ecto nu 
Eindelijk wat overhemden gehaald, ik draag eigenlijk altijd t-shirts of vesten maar ik vind het toch wel wat hebben. Sowieso een must voor op afstudeerstage.
![]()
Nieuw shirt en broek
![]()
Ziet er netjes uit. Geen last van te strakke overhemden bij je lats en borst vergeleken met je middel?

Ja dat vraag ik me ook af... Heb ik toch altijd veel last van, zeker bij Circle of Gentlemen... Ook bovenarmen zit het te strak.. Gelukkig is het weer lekkerder weer en kan ik gewoon t-shirts aan![]()
Ja dat vraag ik me ook af... Heb ik toch altijd veel last van, zeker bij Circle of Gentlemen... Ook bovenarmen zit het te strak.. Gelukkig is het weer lekkerder weer en kan ik gewoon t-shirts aan![]()
Daar heb ik ook last van man, echt t*ring k*t. Nu maar maatje XL gekocht inplaats van L hopelijk past het me ook nog in de winter.