MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

129,- toch ofzo?

ach als je er een beetje zuinig op bent gaan ze wel een paar jaar mee.

Eindelijk wat overhemden gehaald, ik draag eigenlijk altijd t-shirts of vesten maar ik vind het toch wel wat hebben. Sowieso een must voor op afstudeerstage.

2zrgh2x.jpg

Nieuw shirt en broek
332oy83.jpg

zo'n overhemd wil ik ook nog

nice

Jup is een Capuchon :)

waar heb je dat shirt gehaald?

Eindelijk wat overhemden gehaald, ik draag eigenlijk altijd t-shirts of vesten maar ik vind het toch wel wat hebben. Sowieso een must voor op afstudeerstage.

2zrgh2x.jpg

Nieuw shirt en broek
332oy83.jpg

Ziet er netjes uit. Geen last van te strakke overhemden bij je lats en borst vergeleken met je middel?

Ziet er netjes uit. Geen last van te strakke overhemden bij je lats en borst vergeleken met je middel?

Ja dat vraag ik me ook af... Heb ik toch altijd veel last van, zeker bij Circle of Gentlemen... Ook bovenarmen zit het te strak.. Gelukkig is het weer lekkerder weer en kan ik gewoon t-shirts aan :cool:

Ja dat vraag ik me ook af... Heb ik toch altijd veel last van, zeker bij Circle of Gentlemen... Ook bovenarmen zit het te strak.. Gelukkig is het weer lekkerder weer en kan ik gewoon t-shirts aan :cool:

Daar heb ik ook last van man, echt t*ring k*t. Nu maar maatje XL gekocht inplaats van L hopelijk past het me ook nog in de winter.

goede onderarmen trouwens yogi :thumbs:

• Like
Waarderingen: YOGI

Daar heb ik ook last van man, echt t*ring k*t. Nu maar maatje XL gekocht inplaats van L hopelijk past het me ook nog in de winter.

+1, ben geen fan van de pasvorm van overhemden en draag daarom ook liever t-shirts of vesten. Wel jammer want het staat altijd wel gekleed.

Mooi merk he alleen jammer dat de prijzen met 40% zijn gestegen, gaat nergens meer over.
Een x aantal jaar geleden betaalde ik nog 99e voor een overhemd en nu zijn ze al 140e.

Terug
Naar boven