AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mooi merk he alleen jammer dat de prijzen met 40% zijn gestegen, gaat nergens meer over.
Een x aantal jaar geleden betaalde ik nog 99e voor een overhemd en nu zijn ze al 140e.

Ik koop ze al sinds 2008 voor 129,- dacht ik... Verders gewoon op koopjesjacht :D Uitverkoop je slag slaan. Maar word er niet goed van dat ik ze niet meer kan dragen. En het houdt een keer op want ik ga geen Mt 41/42 kopen want dan heb ik een goed zittende torso met daaronder een Jurk :mad:

Ziet er netjes uit. Geen last van te strakke overhemden bij je lats en borst vergeleken met je middel?

Ik kan met dat overhemd aan niet met mijn armen alle kanten op zwaaien want dat scheurt het inderdaad aan alle kanten uit :P. Maar dat ben ik er ook niet mee van plan dus liever dat het mooi zit en wat minder bewegingsruimte dan dat ik in mn overhemd verdrink :p

1351811835-15383100.jpg

Dit moet ik showen.

Het is maar waar je blij van kunt worden. Kleding is kleding tho, als het er maar enig sinds 'normaal' uitziet.
En uitverkoop is uitverkoop.

Airmax 90's blijven baas, tientallen paren van versleten. Zijn geen schoenen die lekkerder lopen, gebruik ze nu alleen nog voor werk.

Kocht ze altijd op de zwarte markt. Ben je voor 80eu klaar.

Airmax 90's blijven baas, tientallen paren van versleten. Zijn geen schoenen die lekkerder lopen, gebruik ze nu alleen nog voor werk.

Als ik jongens met nike airmax zie lopen zie ik een bepaald beeld voor me.

p87qe.png

Niet persoonlijk opvatten, vind het zelf echt de lelijkste schoenen wat er zijn:o

Net besteld, ik ben a-pe-trots.

33nc3kg.jpg

Zijn dat wel echte? Zit nl ook veel rommel tussen.

Als ik jongens met nike airmax zie lopen zie ik een bepaald beeld voor me.

http://i42.tinypic.com/p87qe.png

Niet persoonlijk opvatten, vind het zelf echt de lelijkste schoenen wat er zijn:o
Tja, zulke types lopen er ook mee, maar niet iedereen is zo. ;)

smerige whey gebruiker, bah je weet niet eens wat je je lichaam allemaal aan doet.

1001004007581410.jpg

Morgen lezen

ik heb helemaal geen boeken van John. :mad::mad:

Terug
Naar boven