AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Weer een paar Adidasjes gekocht :)

adidas-fall-2012-spezial-tonal-00.jpg

Laatst bewerkt:
Airmax 90's blijven baas, tientallen paren van versleten. Zijn geen schoenen die lekkerder lopen, gebruik ze nu alleen nog voor werk.

Kocht ze altijd op de zwarte markt. Ben je voor 80eu klaar.

90s FTW! Ik maak ze sinds 2 jaar ofzo zelf. eerste 3 paar in de winkel gekocht, daarna paar zelf gemaakt, daarna in de winkel gekocht, en de laatste 2 paar zelf gemaakt (6e paar nu dus :)). altijd 90s gehad, en koop ook niks anders meer

van de vrachtwaggel afgevallen?

oh en @rikkertt, belachelijke vooroordelen. Nike maakt gewoon mooie kleding/schoenen ;)

90s FTW! Ik maak ze sinds 2 jaar ofzo zelf. eerste 3 paar in de winkel gekocht, daarna paar zelf gemaakt, daarna in de winkel gekocht, en de laatste 2 paar zelf gemaakt (6e paar nu dus :)). altijd 90s gehad, en koop ook niks anders meer

oh en @rikkertt, belachelijke vooroordelen. Nike maakt gewoon mooie kleding/schoenen ;)

Zei Gerrie tegen Rikkert :D

Ik heb het niet over de kleding, kleding is gewoon prima, daar draag ik ook gewoon dingen van.

Ik had commentaar op de airmax, het draagt alleen een bepaal volk vind ik.

Ik heb het niet over de kleding, kleding is gewoon prima, daar draag ik ook gewoon dingen van.

Hoeft niet. Zat mensen die ze gewoon fijn vinden en verder zich helemaal niet met een bepaalde mode bezig houden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

90s zijn gewoon voor de liefhebber :p ik vind 90s stukken mooier dan die ones(?) die een hoop hipsters dragen sinds enkele jaren.. ik heb de afgelopen 7 jaar ofzo buiten 90s 3 paar andere schoenen dan airmax gekocht, en toch gok ik dat ik niet pas binnen jouw "bepaald volk".

ja, ik hou ook nooit van mensen met voeten

:roflol::roflol:

Air Max Classics, tja, sorry maar buiten mijn kist achtige schoeisel en ondanks dat het niet bij mijn klederdracht past en hoort vind ik het geweldig lekker zittende schoenen. Draag ze dus ook regelmatig.

Air Max Classics, tja, sorry maar buiten mijn kist achtige schoeisel en ondanks dat het niet bij mijn klederdracht past en hoort vind ik het geweldig lekker zittende schoenen. Draag ze dus ook regelmatig.

haha 90s hebben mijn voorkeur dan, maar 90s of classics zijn idd 'the airmax's to wear' :cool:, al het andere meuk zijn gewoon een mix tussen airmax en sneakers voor de mocro's en hipsters (no offence)

mijn nieuwe schatjes

45621805_a5dcce0dc5_m.jpg

onder andere:

en nog een hele hoop andere ^^

onder andere:

en nog een hele hoop andere ^^