TukkerGlen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Airmax 90's blijven baas, tientallen paren van versleten. Zijn geen schoenen die lekkerder lopen, gebruik ze nu alleen nog voor werk.
Kocht ze altijd op de zwarte markt. Ben je voor 80eu klaar.
). altijd 90s gehad, en koop ook niks anders meer
90s FTW! Ik maak ze sinds 2 jaar ofzo zelf. eerste 3 paar in de winkel gekocht, daarna paar zelf gemaakt, daarna in de winkel gekocht, en de laatste 2 paar zelf gemaakt (6e paar nu dus). altijd 90s gehad, en koop ook niks anders meer
van de vrachtwaggel afgevallen?
oh en @rikkertt, belachelijke vooroordelen. Nike maakt gewoon mooie kleding/schoenen![]()

90s FTW! Ik maak ze sinds 2 jaar ofzo zelf. eerste 3 paar in de winkel gekocht, daarna paar zelf gemaakt, daarna in de winkel gekocht, en de laatste 2 paar zelf gemaakt (6e paar nu dus). altijd 90s gehad, en koop ook niks anders meer
van de vrachtwaggel afgevallen?
oh en @rikkertt, belachelijke vooroordelen. Nike maakt gewoon mooie kleding/schoenen![]()
Ik heb het niet over de kleding, kleding is gewoon prima, daar draag ik ook gewoon dingen van.
Ik had commentaar op de airmax, het draagt alleen een bepaal volk vind ik.
Hoeft niet. Zat mensen die ze gewoon fijn vinden en verder zich helemaal niet met een bepaalde mode bezig houden
ja, ik hou ook nooit van mensen met voetenIk had commentaar op de airmax, het draagt alleen een bepaal volk vind ik.
Ik heb het niet over de kleding, kleding is gewoon prima, daar draag ik ook gewoon dingen van.
Ik had commentaar op de airmax, het draagt alleen een bepaal volk vind ik.
ik vind 90s stukken mooier dan die ones(?) die een hoop hipsters dragen sinds enkele jaren.. ik heb de afgelopen 7 jaar ofzo buiten 90s 3 paar andere schoenen dan airmax gekocht, en toch gok ik dat ik niet pas binnen jouw "bepaald volk".

Air Max Classics, tja, sorry maar buiten mijn kist achtige schoeisel en ondanks dat het niet bij mijn klederdracht past en hoort vind ik het geweldig lekker zittende schoenen. Draag ze dus ook regelmatig.
, al het andere meuk zijn gewoon een mix tussen airmax en sneakers voor de mocro's en hipsters (no offence)
onder andere:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en nog een hele hoop andere ^^

Mooie harige benen ook.
stronk behaarde been