Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zijn best gave sneakers idd. Maar ik vind de zool wat te lomp.

in het begin lopen ze heel fijn, na effen worden ze wijder.. te wijd.. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 17:25 ----------

nou draag ik 100x liever mijn 90s dan dat soort schoenen, het is dat ik zie dat jullie het postten, anders zou ik denken dat het vrouwenschoenen waren

maar jij hebt dan ook veel meer smaak!

230726-300-298-scale.jpg

Wat is er nu in godsnaam mis met kisten eigenlijk ?
Met alle respect voor je kledingsmaak natuurlijk, we kunnen niet allemaal hetzelfde mooi vinden op de persoon meso na dan.

ieder zijn eigen ding/smaak inderdaad, alleen ik kan me moeilijk voorstellen wat iemand er mooi aan vindt (ja, die vraag kan je ook stellen mbt airmax..)

ieder zijn eigen ding/smaak inderdaad, alleen ik kan me moeilijk voorstellen wat iemand er mooi aan vindt (ja, die vraag kan je ook stellen mbt airmax..)

Het is heerlijk schoeisel mits goed ingelopen en bij bepaalde levensstijlen / kledingstijlen past het natuurlijk perfect. Zodra er witte veters in komen haak ik direct af moet ik zeggen.

En Air Max (de classics in neutrale kleuren dan) draag ik ook veel, blijven ook heerlijke schoenen.

Tja, eigenlijk kunnen we de conclusie trekken dat een ieder gewoon lekker moet dragen wat hij lekker vindt zitten.

Ik ben veelzijdig best wel.

Het is heerlijk schoeisel mits goed ingelopen en bij bepaalde levensstijlen / kledingstijlen past het natuurlijk perfect. Zodra er witte veters in komen haak ik direct af moet ik zeggen.

En Air Max (de classics in neutrale kleuren dan) draag ik ook veel, blijven ook heerlijke schoenen.

Tja, eigenlijk kunnen we de conclusie trekken dat een ieder gewoon lekker moet dragen wat hij lekker vindt zitten.

Ik ben veelzijdig best wel.

:roflol:

Gaat wel veel tijd in zitten, maar je krijgt er enorm veel voor terug! Ik zeg DOEN!

30bn1n4.jpg

Me happy

Dat zijn best mooie Nikes! I Like :thumbs:

Nieuw colbertje gescoord gisteren :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In Be4 Toppers etc :D

Toppers etc

ik mis de ledjes

ff gek doen op ebay...

N05%20W%20S.jpg

nu alleen nog 4 weken wachten tot'ie komt :)

Maatje van me heeft ook zo'n hemd. Weet niet wat ik ervan vind eigenlijk

Terug
Naar boven