Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n schakel brommer, en dan zo'n cross motor model

Ik ook ,Dragster en een Aerox gehad, waren dik. Ook nog een Fox, brommertje met een scooterblok, ding ging ook dik 90 met plastic trommelremmetjes haha
)
)
hoevaak ik wel niet bijna op me giechel ben gegaan omdat ik dus met de trappertjes de grond raakte..Ik ook ,Dragster en een Aerox gehad, waren dik. Ook nog een Fox, brommertje met een scooterblok, ding ging ook dik 90 met plastic trommelremmetjes haha
Schiet heel die bloemperkjes door, vervolgens snel lopen tuinieren voordat me ouders thuis kwamen 

Ik vraag me af of er nog veel gesleuteld wordt aan brommertjes tegenwoordig. Het is volgens mij totaal niet aantrekkelijk om nu nog brommer te gaan rijden op je 16de.
Het is belachelijk duur geworden tegenwoordig.. volgens mij ben je al 300 achter de wagen voor rijbewijs
Zoiets ja, heb al meerdere keren gehoord dat als je 1 keer zakt je zo op de 800 euro zit in totaal.
Bijna net zo duur als mijn auto rijbewijs, niet normaal.
Precies dan beter 2 jaar fietsen.. volgens mij mag je toch ook al met 17 gaan lessen?