AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hard zat om naar t strand te gaan van de zomer, snor dus prima.
Misschien binnenkort de kop vlakken en heb nog een grotere carb liggen

ik mis me derbi :(

Wat is een derby? :o

Een race..

Ik ook ,Dragster en een Aerox gehad, waren dik. Ook nog een Fox, brommertje met een scooterblok, ding ging ook dik 90 met plastic trommelremmetjes haha

Ik ook ,Dragster en een Aerox gehad, waren dik. Ook nog een Fox, brommertje met een scooterblok, ding ging ook dik 90 met plastic trommelremmetjes haha

Dit was mijn 1e: (model, want random pic)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na 1 jaar plezier gestolen uit de berging (toen woonde ik nog in R'Dam :o)

Dit was de 2e: (model, want random pic)
150392172_4-peugeot-speedfight-2-bromfiets-kenteken-scooter-49cc.gif

Werd een week nadat ik er een 70cc in had gezet gestolen uit de berging. (Ja toen woonde ik nog steeds in RDam :p)

Daarna maar besloten om die 2500,- v/d verzekering nuttiger te besteden :rolleyes:

P070908_1034.jpg

halvetamme_zpse6c0d8f0.gif

Staat helaas achter een tafeltje, 5 jaar terug :roflol:

35c0g7q.jpg

reed ongeveer 95/100 km/h :)

kijk die scooterboys

Ik heb ook wel wat brommertjes had.. begonnen met een vespa met trappers :D hoevaak ik wel niet bijna op me giechel ben gegaan omdat ik dus met de trappertjes de grond raakte..

Daarna een fox die wind mee 80 liep.. toen een een tijdje op sr van vriend gereden.. toen een tijdje niets en later nog een een wijvenscooter gereden
vivacity
Toen ongeluk gehad en meteen genezen.. nooit meer gereden. Ga nu wel eens achterop de motor.. maar zit niet lekker meer.

Heb een volledig custom sr gemaakt, liep ook dik 110.
Daarna nog een tig tal snorbrommertjes gehad.
Daarna een orion met Honda mb110cc malossi, liep dik 130-140.

Toen maar een zip gekocht.

Ook nog een derbi gehad trouwens haha

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of er nog veel gesleuteld wordt aan brommertjes tegenwoordig. Het is volgens mij totaal niet aantrekkelijk om nu nog brommer te gaan rijden op je 16de.

Me broer had zo'n citta met 70cc, was ook ****ing eng om op te rijden. Keertje stiekem gepakt uit de schuur, wil ik hem aanrennen op een klein stukje, schiet die ineens aan met vol gas :roflol: Schiet heel die bloemperkjes door, vervolgens snel lopen tuinieren voordat me ouders thuis kwamen :o:o

Ik vraag me af of er nog veel gesleuteld wordt aan brommertjes tegenwoordig. Het is volgens mij totaal niet aantrekkelijk om nu nog brommer te gaan rijden op je 16de.

Het is belachelijk duur geworden tegenwoordig.. volgens mij ben je al 300 achter de wagen voor rijbewijs

Het is belachelijk duur geworden tegenwoordig.. volgens mij ben je al 300 achter de wagen voor rijbewijs

Zoiets ja, heb al meerdere keren gehoord dat als je 1 keer zakt je zo op de 800 euro zit in totaal.
Bijna net zo duur als mijn auto rijbewijs, niet normaal.

Zoiets ja, heb al meerdere keren gehoord dat als je 1 keer zakt je zo op de 800 euro zit in totaal.
Bijna net zo duur als mijn auto rijbewijs, niet normaal.

Precies dan beter 2 jaar fietsen.. volgens mij mag je toch ook al met 17 gaan lessen?

Terug
Naar boven