XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Momenteel voorlopig thuis i.v.m. een voorste kruisband reconstructie. Dat is natuurlijk geen reden om totaal niet meer te bewegen... A few chin-ups a day keeps the doctor away :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Train je daarmee in de gym? Of is het voor iets anders?

Was eigenlijk bedoeld om in hard te lopen deze zomer als het weer warm is. Altijd maar zonder shirt lopen is ook niet alles. Heb er laats ook al een broek bij gekocht:

$T2eC16N,!yEE9s5jE,)jBRZN,lrH6!~~60_3.jpg

Want mijn zwarte broek was wel heel erg heet vorig jaar toen het 25+ was.

Herkenbaar, heb laatst zelf ook weer veel te veel uitgegeven aan kleding :o

Maar je aankopen zien er goed uit, kan me er wel in vinden qua stijl.

Thanks :thumbs: Ach geld moet rollen he, je kunt het niet meenemen naar boven, kinderen hoef ik niet, wat moet je er anders mee :rolleyes:

Was eigenlijk bedoeld om in hard te lopen deze zomer als het weer warm is. Altijd maar zonder shirt lopen is ook niet alles. Heb er laats ook al een broek bij gekocht:

http://i.ebayimg.com/t/Puma-Mens-Sp...Nam/$T2eC16N,!yEE9s5jE,)jBRZN,lrH6!~~60_3.JPG

Want mijn zwarte broek was wel heel erg heet vorig jaar toen het 25+ was.

Okay ik dacht al zoiets ja :)

Rood niet zo.. liever wielen wit gehouden... maar dat is smaak gebonden natuurlijk

dan nog... er zal vast wel iets vrouwelijker te vinden zijn toch :dunno:

Ik ben vast te veel op mode gericht

Waarom is dat nodig?
Mijn lang broek gaat gewoon over boxingschoenen heen.
In mijn vrije tijd loop ik op hakken en zomers in jurkjes maar met sporten moet het gewoon comfi zijn. en dat zijn deze. ideaal voor squatten, ook.
Wat betreft benen trainen, deze schoentjes kunnen ook gewoon losser gemaakt worden.
en zover ik weet is zwart wit grijs niet per definitie mannelijk.

overigens, die harige benen zijn niet de mijne.
idd random internetplaatje, Goed opgemerkt

Waarom is dat nodig?
Mijn lang broek gaat gewoon over boxingschoenen heen.
In mijn vrije tijd loop ik op hakken en zomers in jurkjes maar met sporten moet het gewoon comfi zijn. en dat zijn deze. ideaal voor squatten, ook.
Wat betreft benen trainen, deze schoentjes kunnen ook gewoon losser gemaakt worden.
en zover ik weet is zwart wit grijs niet per definitie mannelijk.

overigens, die harige benen zijn niet de mijne.
idd random internetplaatje, Goed opgemerkt

Ieder zijn ding toch :) als jij er vrolijk van wordt is het toch goed:thumb:

• Like
Waarderingen: Vonk

Netjes, vind alleen jammer van stuur want nu lijkt net een sprinter. Of was dat de bedoeling en ga je er dat ook van maken?

Zelf eigenlijk ook nog opzoek gaan naar een goedkoop citta'tje voor de zomer

Thanks :thumbs: Ach geld moet rollen he, je kunt het niet meenemen naar boven, kinderen hoef ik niet, wat moet je er anders mee :rolleyes:

Haha true, zo denk ik er ook over. Vooral over kinderen, als ik ze zie schreeuwen en krijsen is het 'children, not even once' :D

Netjes, vind alleen jammer van stuur want nu lijkt net een sprinter. Of was dat de bedoeling en ga je er dat ook van maken?

Zelf eigenlijk ook nog opzoek gaan naar een goedkoop citta'tje voor de zomer

Ja dat stuurtje vind ik juist vet, wel sneu dat ie maar 45 gaat maar ach, lekker voor de zomer.
Gekocht voor 100 en 50 aan uitgegeven. Prima

Met kenteken :D

Terug
Naar boven