MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb jij enig idee waar ik een elvisachtigoverhemd kan kopen met belachelijk grote kraag?

Nope, ik koop dat soort kleding altijd op meetings eigenlijk. Zijn wel wat winkels die soortgelijke dingen verkopen maar is het allemaal net niet. Doorgaans van de duitse en engelse handelaars.

Nope, ik koop dat soort kleding altijd op meetings eigenlijk. Zijn wel wat winkels die soortgelijke dingen verkopen maar is het allemaal net niet. Doorgaans van de duitse en engelse handelaars.

Ja en dan nog in een grote maat :( Lijkt me wel ubercool om zoiets te hebben.

Gisteren gekocht ,
maar was niet zo in de stemming om het te posten NU wel :)

Extra Shisha :D
heb er eigenlijk 3x nu ook nog een zwarte maar die geef ik wegh...........

eigenlijk een te dure zonnebril weer maar ja zat meteen goed en heeft gele glazen
bril.jpg

Gisteren gekocht ,

eigenlijk een te dure zonnebril weer maar ja zat meteen goed en heeft gele glazen

Wanneer is je geld op Ray ?

Als je van shisha roken houdt kan je beter een goede (grote) kopen. Die kleintjes van de markt zijn zwaar ruk vind ik, zeker als je met vrienden wilt roken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren gekocht ,

bril.jpg

Die zonnebril heb je gekocht zodat mensen je rode ogen niet kunnen zien van de shisha?

Gisteren gekocht ,

bril.jpg

Ik heb vorig jaar zo'n bril met verwisselbare glazen voor 2,5 euro gekocht bij de aldi.

Als je van shisha roken houdt kan je beter een goede (grote) kopen. Die kleintjes van de markt zijn zwaar ruk vind ik, zeker als je met vrienden wilt roken.

is er dan smaakverschil of wat? maar zo'n grote kost ook meer natuurlijk....

Terug
Naar boven